تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۲۸۶۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکاتی بعد از خرید یخچال فریزر های سامسونگ
یخچال های سامسونگ با قیمت بالا و کیفیت عالی در بازارهای فروش لوازم خانگی ارائه می شوند. امروزز درباره نکات بعد از خرید این محصول صحبت می کنیم.

یخچال های سامسونگ با قیمت بالا و کیفیت عالی در بازارهای فروش لوازم خانگی ارائه می شوند. پس از خرید این لوازم خانگی باید به برخی نکات برای نگهداری و نصب آن ها دقت داشته باشید. در صورت عدم استفاده اصولی از این یخچال ها در طولانی مدت خسارات جبران ناپذیری به سیستم این لوازم خانگی وارد می شود. یخچال های سامسونگ با روش های اصولی در محل مورد نظر نصب شده و نگهداری می شوند. برای این منظور می توانید به دفترچه راهنمای این یخچال فریزرهای مدرن مراجعه کنید. 

نکات نصب یخچال فریزرهای سامسونگ

پس از خرید یخچال فریزرهای سامسونگ باید برای نصب آن از نمایندگی های حرفه ای مربوطه کمک بگیرید. در صورتی که یخچال خود را به صورت افقی حرکت داده اید، باید پس از 3 الی 4 ساعت آن را به برق متصل کنید. به این ترتیب به ساختار فنی دستگاه آسیبی وارد نمی شود. برای وصل کردن یخچال به برق حتما از محافظ های برق استفاده کنید. محافظ های برق در زمان قطعی ناگهانی برق از بروز آسیب های فنی در این لوازم خانگی پیشگیری می کنند. 

در زمان نصب و راه اندازی هر یک از این لوازم خانگی باید حتما به محل نصب آن ها دقت داشته باشید. محل نصب این لوازم خانگی کیفیت عملکرد هر یک از این یخچال ها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای نصب باید حتما یخچال را در فاصله 10 سانتی متری دیوار نصب کنید. این میزان، حداقل فاصله نصب این لوازم خانگی به شمار می رود. برای نصب این یخچال ها باید حتما به شیب محل مورد نظر نیز دقت داشته باشید. در محل نصب یخچال نباید هیچ گونه شیبی وجود داشته باشد. در صورتی که مجبور شدید یخچال خود را در محل پرشیب نصب کنید، حتما به تراز کردن یخچال خود در محل دقت داشته باشید. 

نکات جا به جایی یخچال فریزرهای سامسونگ بعد از خرید

پس از خرید این لوازم خانگی مرحله بعدی جا به جایی و حمل و نقل آن ها از مکان فروشگاه به منزل یا محل نصب است. با در نظر گرفتن بزرگی ابعاد یخچال جا به جایی آن در برخی موارد دشوار خواهد بود. به علاوه بسیاری از منازل امروزی به صورت آپارتمانی و چند طبقه است. به همین خاطر انتقال یخچال کمی دشوار خواهد شد. برای جا به جایی این لوازم خانگی باید حتما کشوها و طبقه های به کار رفته در آن را خارج کنید. سپس باید دور درب یخچال را با طناب محکم کنید. به این ترتیب از باز شدن درب در حین جا به جایی پیشگیری می شود. شما می توانید برای پیشگیری از ایجاد خط و خش بر روی یخچال دور آن را حباب پیچ کنید. 

در هنگام حمل یخچال باید به جا به جایی عمودی این لوازم خانگی دقت داشته باشید. با افقی کردن یخچال برخی از قسمت های فنی آن آسیب می بینند. 

اگر یخچال فریزر سامسونگ شما دچار مشکل و یا نیاز به تعمیر داشت می توانید برای تعمیرات تخصصی یخچال فریزر سامسونگ در تبریز به تبریز فیکسر مراجعه کنید.

تراز کردن یخچال در زمان نصب

یکی از مهمترین مواردی که در زمان نصب و راه اندازی این سیستم های حرفه ای مورد توجه قرار می گیرد، تراز بودن یخچال است. در صورت نصب یخچال در مکان های شیب دار، تراز کردن یخچال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. شما می توانید از پایه های مخصوص یخچال برای تراز کردن این لوازم خانگی استفاده کنید. شما می توانید با چرخاندن این پایه ها آن ها را در محل مورد نظر فیکس کنید. 

در برخی از یخچال ها از غلطک هایی برای جا به جایی سیستم نیز استفاده می شود. در برخی از یخچال ها این غلتک های تنظیم وجود دارند و برای تراز کردن سیستم مورد استفاده قرار می گیرند.

راهنمای استفاده از یخچال فریزرهای سامسونگ

در بخش بعدی برای استفاده از این یخچال فریزرها باید به راهنمای بخش های مختلف آن دقت داشته باشید.  در نظر گرفتن برخی از این موارد به شما کمک می کند که کیفیت استفاده از این لوازم خانگی افزایش پیدا کند:

  1. توجه به زنگ های هشدار یخچال برای جلوگیری از باز ماندن بیش از حد درب یخچال
  2. تنظیم میزان سرمای مورد نظر در سیستم یخچال فریزر سامسونگ
  3. در نظر گرفتن فضای مربوط به قرارگیری هر یک از لوازم خانگی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در هر یخچالی برای قرارگیری میوه ها، بطری ها و... فضای مناسبی در نظر گرفته شده است. 
  4. تنظیم و تعویض لامپ های یخچال نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید زیر نظر نمایندگی ها حرفه ای انجام شود. 
  5. توجه به سیستم آب و مخزن مربوط به آن نیز در اصول نگهداری از این یخچال ها مورد توجه قرار می گیرد. دراین سیستم ها نباید هیچ مایعی به جز آب وارد شود. 

پنل نمایشگر یخچال فریزر سامسونگ

در بخش بعدی پنل نمایشگر یخچال فریزرهای سامسونگ مورد توجه قرار می گیرد. کاربران برای استفاده بهتر از این لوازم خانگی باید به این پنل ها نیز تسلط داشته باشند. برخی از این دکمه ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. گزینه freezer برای تنظیمات دمایی فریزر
  2. power freeze این گزینه برای انجماد سریع در یخچال مورد استفاده قرار می گیرد. 
  3. home این گزینه برای دسترسی به پنل اصلی تعبیه شده است. 
  4. ice/water مربوط به بخش یخساز و آبسرد کن است. 

تمیز کردن یخچال فریزر سامسونگ

برای نگهداری بهتر از یخچال فریزرهای سامسونگ توجه به تمیز نگهداشتن سیستم این لوازم خانگی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. برای این منظور باید همه قفسه های یخچال را تخلیه کنید. برای این منظور باید پشت و بدنه یخچال خود را تمیز کنید.

جمع بندی

در زمینه نگهداری اصولی از یخچال فریزرهای سامسونگ در نظر گرفتن نظافت اصولی، تنظیم و نصب درست و... از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. توصیه می کنیم برای حفظ کیفیت این لوازم خانگی به سرویس کاری دوره ای این لوازم خانگی نیز دقت داشته باشید. شما می توانید از خدمات تبریز فیکسر استفاده کنید. نگهداری از یخچال فریزرهای سامسونگ برای حفظ کیفیت آن ها در طولانی مدت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورتی که می خواهید یخچال فریزر گران قیمت شما در طولانی مدت کیفیت اولیه خود را حفظ کند باید حتما به نکات استفاده از آن ها توجه کنید.

:
:
:
آخرین اخبار