تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۸۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساماندهی حاشیه‌ های شهر شوش
رئیس شورای شهر شوش گفت: در جهت ارتقای سطح کیفی حاشیه شهر، روستاهایی که در حریم و یا محدوه شهر شوش هستند، ساماندهی می‌شوند.

سیدعباس موسوی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در راستای وظایف قانونی محول خود جهت ساماندهی حاشیه شهری پروژه ساماندهی حاشیه شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در جهت حل مشکلات موجود منطقه، روستاهایی که در حریم یا محدوده شهر قرار گرفته‌اند به دلیل اینکه فاقد طرح مناسب شهری هستند باید مجددا نظارت شوند.

*ساخت و سازهای بدون مجوز

رئیس شورای شهر شوش اضافه کرد: اعم مشکلات موجود در ساماندهی این طرح می‌توان به ساخت و سازهای بدون مجوز و فاقد ضوابط فنی و شهرسازی که با تهیه طرحی کلی بوده اشاره کرد.

وی همچنین عنوان کرد: در نتیجه ساماندهی حاشیه‌های شهری اقدامات عمرانی از جمله جدول بندی، زیرسازی آسفالت، تعیین محل‌های برای کاربری عمومی از جمله فضا سبز صورت خواهد گرفت.

*اختصاص بالغ بر 2 میلیارد ریال به ساخت میدان ورودی شهر/ احداث پل

موسوی همچنین از افتتاح پارک بزرگ شهر خبر داد و گفت: میدان ورودی شهر در حال انجام مراحل زیباسازی و تجهیز بوده و در این خصوص اعتباری بالغ بر 2 میلیارد 600 میلیون ریال برای آن در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک جهت بهبود عبور و مرور شهری پروژه‌هایی در دستور کار داریم که از جمله آنها احداث پل ماشین‌رو رودخانه شاور و پل عابر پیاده خواهد بود.

شهرستان شوش از قدیمی‌ترین شهرهای ایران و شهری با قدمت تاریخی چندین ساله که سالیانه پذیرای بسیاری از توریست‌های داخلی و خارجی است.

مرجع / فـارس
برچسب ها: شورای شهر شوش
:
:
:
آخرین اخبار