تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۸۸۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دُر، طرح جامع فاضلاب را متوقف کرد
شهردار شوشتر طرح جامع فاضلاب شهری را متوقف و هرگونه حفاری را در سطح این شهر ممنوع اعلام کرد.

آرش دُر  اظهار کرد: مجری طرح فاضلاب شهری توجهی به مشکلات مردم و شهرداری شوشتر ندارد و به این دلیل پروژه طرح جامع فاضلاب شهری متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه و موافقت‌نامه‌ای که با مجری طرح فاضلاب شهری شوشتر منعقد شده است اجرایی نشده و به این دلیل، توقف پروژه فاضلاب ضروری بود.

*پیمانکاران به اخطارها بی‌توجه هستند

شهردار شوشتر اضافه کرد: شهرداری شوشتر به پیمانکاران طرح جامع فاضلاب شهری تذکرات متعددی داده است ولی پیمانکاران به تذکرات بی‌توجه هستند و ترمیم حفاری‌ها انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم از شهرداری شوشتر گلایه‌های زیادی برای ترمیم حفاری‌های فاضلاب دارند، گفت: نمی‌توانیم پاسخگوی مشکلات مردم در این زمینه باشیم.

در با بیان اینکه باید در اسرع وقت تکلیف حفاری‌های سطح شهر مشخص شود، تصریح کرد: تنها قانون را اجرا و اعمال کرده‌ و هیچ فعالیتی خارج از تعهدات شهرداری انجام نشده است.

*در آستانه نوروز وضع خیابان‌های شوشتر اسفبار است

وی ترمیم آسفالت را حلقه مفقوده طرح بزرگ فاضلاب در شهرستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر خیابانی در شوشتر باقی‌ نمانده‌ که از این حفاری‌ها مصون مانده باشد و این حفاری‌ها به کوچه‌ها نیز کشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سه پیمانکار در 21 جبهه کاری در شوشتر مشغول اجرای طرح جامع فاضلاب شهری هستند و حفاری‌های انجام شده در این زمینه روز به روز افزایش می‌یابد.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
1
0
چقدر خوبه فرماندار دزفول هم یاد بگیره
پاسخ ها
بنفشه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
چی یاد بگیره ؟؟؟!!!شما شوشتر را از نزدیک دیدی اینجا همش حرفه!!!شهرداری فقط تخریب
:
:
:
آخرین اخبار