تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۸۸۴۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در سال ۱۳۸۵ در یک مقطع اختصاص ۵۵۰ میلیون دلار بودجه اضافی برای توسعه استان رقم خورد /آرشیو

 در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در سال ۱۳۸۵ در یک مقطع اختصاص ۵۵۰ میلیون دلار بودجه اضافی برای توسعه استان رقم خورد.

این بودجه در سال ۱۳۸۵ در هیئت دولت تصویب شد که بودجه اضافی باشد و علاوه بر بودجه استان باشد و بعد از آن طبق یک لایحه به مجلس فرستاده شد و در مجلس هم تصویب گردید.
قرار بود که این ۵۵۰ میلیون دلار از حساب ذخیره ارزی برداشت شود و برای توسعه استان خوزستان اختصاص یابد.

سخنگوی دولت اعلام کرد که لایحه جامع پیشرفت استان خوزستان بزودی به مجلس شورای اسلامی ارایه می شود. 
"غلامحسین الهام" روز دوشنبه در ادامه نشست هفتگی خود با خبرنگاران ضمن تشریح مصوبات اخیر هیات دولت ، افزود : در این لایحه دولت پیشنهاد کرده از حساب ذخیره ارزی مبلغ 550 میلیون دلار برداشت و برای رفع مشکلات اساسی استان خوزستان اختصاص یابد. 
وی اظهار داشت : این بودجه برای زیرساخت ها، توسعه خدمات شهری ، احداث شبکه آبیاری ، نوسازی اراضی ، تامین و انتقال آب اراضی ، احداث شهرک های صنعتی ، بهسازی راه های استان خوزستان و بویژه ساماندهی حاشیه شهرهای این استان هزینه می شود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این لایحه اگر به تصویب مجلس برسد در طرحهای اشتغالزایی استان خوزستان بسیار موثر خواهدبود و می تواند نقطه تحول مناسبی برای رفع مشکلات عمران شهری این استان باشد. الهام گفت: امیدواریم لایحه جامع پیشرفت استان خوزستان گامی موثر در رفع محرومیت های این استان خوابیده بر ثروت ملی باشد.


:
:
:
آخرین اخبار