تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۸۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیروزی: پرتغالی‌های کال در فصل خودسوزی نفت دخیل بودند
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نفت آبادان توان بسیار بالایی دارد اما مربیان پرتغالی با دانش ضعیف خود، روح فوتبال را در این بازیکنان کشته‌اند.

علیرضا فیروزی از نحوه بستن این تیم به دست مربیان پرتغالی به شدت انتقاد کرد و گفت: کاستا و کاسیمیرو اکنون کجا هستند تا جوابگوی این افتضاحی که به بار آورده‌اند باشند.

وی افزود: تیم با بازیکنانی که در اختیار دارد اگر در اوایل فصل در اختیار من بود حداقل هم اکنون در کمرکش جدول قرار داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: این تیم توان بسیار بالایی دارد و به راحتی می‌توانست نتیجه بگیرد، اما مربیان پرتغالی با دانش ضعیف خود روح فوتبال را در این بازیکنان کشته و آنها را از حمله و گل زدن ترسانده‌اند.

وی در ادامه خواستار مواخذه شدن کسانی شد که این مربیان را به خدمت گرفته و از استخدام این مربیان سودی به جیب زده‌اند، شد و اظهار کرد: باید از این افراد بخواهیم، پاسخگو باشند که به چه دلیل این مربیان را به باشگاه آوردند.

فیروزی ادامه داد: حیف است که نام مربی روی آنها بگذاریم، این مربیان نه در بخش حمله و نه در بخش دفاع هیچ کمکی به این تیم نکرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من نگران خودم نیستم، نگران مردمی هستم که نمی‌دانند چه بر سر تیم‌شان آمده است.

صنعت نفت آبادان باز هم در یک دیدار خانگی در برابر تیم آلومینیوم هرمزگان، تن به تساوی دو بر دو داد تا جمع امتیازات این تیم در 26 بازی به 16 امتیاز برسد و راه این تیم برای سقوط به دسته پائین‌ هموارتر شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار