تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۸۹۱۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در دی ماه سال ۱۳۸۵،هیئت وزیران با اختصاص مبلغ چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال به منظور خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و کتب مورد نیاز دانشگاههای استان موافقت نمود/آرشیو

در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در دی ماه سال ۱۳۸۵،هیئت وزیران با اختصاص مبلغ چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال به منظور خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و کتب مورد نیاز دانشگاههای استان موافقت نمود/آرشیو

موافقت هیئت وزیران در استان خوزستان در خصوص وظایف وزارت علوم، تحقیقان و فناوری در استان
جزئیات متن قانون:   شماره مصوبه: ۱۳۷۲۱۲   تاریخ:۲۵/۱۰/۱۳۸۵
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
 هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۵/۱۰/۱۳۸۵ که در مرکز استان خوزستان تشکیل گردید موافقت نمود:
 ‎‎‎وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موظف است با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و با رعایت مقررات قانونی نسبت به موارد زیر اقدام نماید:
۱- پیش بینی اعتبارات موردنیاز دانشگاههای استان به نحوی که سرانه فضاهای آموزشی و کمک آموزشی استان (با اولویتی که توسط وزارتخانه یادشده و از آغاز سال ۱۳۸۶ آغاز می شود) در پایان برنامه چهارم توسعه به حد سرانه ملی ارتقاء یابد.
 ۲- اختصاص مبلغ چهارمیلیاردو پانصد میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۵۰۰ر۴) ریال به منظور خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و کتب موردنیاز دانشگاههای استان از محل اعتبارات نهاد ریاست جمهوری.
 ۳- ‎‎‎ اختصاص مبلغ پنجاه میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۵۰) ریال از محل اعتبارات استانی جهت توسعه دانشگاههای استان به ترتیب مبلغ بیست میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰) ریال برای دانشگاه پیام نور و مبلغ سی میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۳۰) ریال برای سایر دانشگاههای استان.
 ۴- اختصاص مبلغ سه میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۳) ریال جهت توسعه دانشکده علوم زیستی به دانشگاه شهید چمران اهواز از محل اعتبارات استانی.
 (اعتبار موضوع این بند و بند (۳) از شمول ماده (۷۹) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران - ‏مصوب‏۱۳۸۳- مستثنی است).
 ۵- اختصاص سه دستگاه اتوبوس از محل اعتبارات نهاد ریاست جمهوری.
  ‎‎‎۶-تأسیس دانشکده باستان شناسی و تاریخ ایران در شهر شوش پس از تصویب شورای گسترش آموزش عالی در محل قلعه شوش.
 ۷- ‎‎‎ارتقاء مجتمع آموزش عالی جندی شاپور دزفول به دانشگاه جندی شاپور.
 ۸- ‎‎‎ خانه های سازمانی وزارت نیرو در نیروگاه رامین به دانشگاه کشاورزی رامین اهواز واگذار می‌شوند.
 
پرویز داودی معاون اول رییس جمهور
:
:
:
آخرین اخبار