تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۱۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک والیبالیست خوزستانی دیگر در مسیر محمد موسوی
 
 یک والیبالیست خوزستانی دیگر در مسیر محمد موسوی

پژمان کریمی  با اشاره به دعوت علی ممبینی بازیکن خوزستانی تیم جوانان شهرداری گنبد از سوی فدراسیون به اردوی تیم‌ملی جوانان، اظهارکرد: پیش از این از باشگاه کریمی اهواز، امیرعباس کسبان و محمدحسین فخری‌زاده به اردوی تیم ملی دانش‌آموزی، محمدمهدی دلفی به اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال، علی عبادی، ابوالفضل وطنی، محمدحسین شجیرات و محمدحسین فخری‌زاده به اردوی تیم ملی نوجوانان و علی ممبینی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده بودند. اما نکته قابل تأمل این است که اکنون علی ممبینی که در تیم جوانان شهرداری گنبد شاغل است و به عنوان بهترین پشت خط‌زن لیگ جوانان انتخاب شد، از سوی فدراسیون به اردوی تیم ملی جوانان فراخوانده شده است. این اردو از روز پنج‌شنبه هفته جاری در تهران آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ممبینی پیش از این نیز در سال ۱۴۰۱ در تیم جوانان گیتی‌پسند اصفهان شاغل بود و مدتی پیش نیز به همراه تیم قند خاورمیانه قهرمان دسته دو کشور شد و با توجه به رزومه و پتانسیلی که در این بازیکن جوان وجود دارد به نوعی او آخرین امید ما برای عضویت در تیم ملی جوانان و طی کردن مسیر موفق برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان است.  

مدیرعامل باشگاه والیبال کریمی اهواز گفت: بعد از محمد موسوی و مصطفی شریفات والیبالیستی نداشتیم که از سوی فدراسیون به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شود و اکنون علی ممبینی خوشبختانه در مسیر موسوی و شریفات قرار گرفته است و این امیدواری وجود دارد که خوزستان در آینده نزدیک یک سهمیه در تیم‌ملی بزرگسالان داشته باشد. البته با توجه به ظرفیتی که در علی ممبینی به عنوان یک مربی می‌بینم این چنین آینده‌ای را برای وی متصور هستم. 

وی خاطرنشان کرد: ممبینی پتانسیل بالایی دارد و البته امیدوارم به خاطر خوزستانی بودنش از اردوی تیم ملی خط نخورد. 

کریمی در ادامه درباره وضعیت والیبال خوزستان عنوان کرد: با توجه به اینکه در لیگ یک والیبال زنان، تیم خوزستان به مقام قهرمانی رسید و به لیگ برتر صعود کرد و تیم قند خاورمیانه موفق شد قهرمان رقابت‌های لیگ دسته دو ایران شود و مجوز حضور در لیگ دسته یک را به دست بیاورد، به نظر من اکنون والیبال خوزستان شرایط خوبی دارد. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار