تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۲۹۱۵۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید سنگ قبر در تهران

خرید سنگ قبر در بهشت زهرا تهران یکی از مهمترین اقدامات پس از فوت یک عزیز است. بسیاری از افراد تمایل دارند در چنین شرایطی به خرید سنگ قبر لاکچری از مجموعه سنگ مزار شمس دست بزنند. اما عده‌ای دیگر سنگ‌های ساده‌تر را ترجیح می‌دهند. فرقی نمی‌کند که به خرید سنگ قبر در تهران از کدام نوع علاقه داشته باشید. در هر صورت باید پیش از هر اقدامی انواع این محصولات را شناخته و با جنس سنگ‌های مزار موجود در بازار و عوامل موثر در انتخاب و خرید آن‌ها آشنا شوید. در این صورت فرایند خرید برایتان آسان‌تر خواهد شد.

در این مقاله انواع سنگ مزار بر اساس جنس را معرفی خواهیم کرد و برخی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات و عوامل موثر در انتخاب و خرید سنگ قبر در بهشت زهرا تهران را بر خواهیم شمرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

انواع سنگ مزار بر اساس جنس

افرادی که یکی از عزیزان خود را از دست می‌دهند با دغدغه‌های بسیار زیادی روبرو می‌شوند. یکی از مهمترین این دغدغه‌ها فراهم کردن سنگ مزار مناسب است تا یادبودی برای عزیز از دست رفته‌شان باشد و محل و موقعیت دفن او را نشان دهد.

سنگ قبر ترکیبی سفید کد 58

سنگ مزار مرمر سفید طرح دور باغچه

دو دست قرنیز

قیمت : 000/000/15 تومان

برای خرید کلیک کنید

سنگ مزار گرانیت مشکی کد 12

جنس  : گرانیت سیمین

قیمت : 000/000/12

برای خرید کلیک کنید

سنگ‌های مزار در حال حاضر در جنس‌های مختلفی تولید شده و در بازار وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس تمایلات شخصی و ترجیحات خود هر کدام را که می‌خواهید برای خرید در نظر بگیرید. این احتمال وجود دارد که جنس این محصولات از سنگ‌های طبیعی و یا از نوع مصنوعی باشد.

هر کدام از دسته‌های این سنگ‌ها گروه بندی‌هایی را درون خود جای داده و انواعی دارد. برای نمونه سنگ‌های مزار طبیعی شامل انواع سنگ گرانیت، مرمر، کوارتزیت و.... هستند. هر کدام از این محصولات از ویژگی‌ها و کیفیت‌های خاص خود برخوردار شده‌اند. بر این اساس قیمت خرید سنگ قبر در بهشت زهرا تهران نیز متفاوت خواهد شد.

برای مثال برخی از سنگ‌های طبیعی درصد آهن پایین‌تری دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سنگ‌های گرانیت نطنز اشاره کرد. این محصولات از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار شده‌اند و مقاومت آن‌ها در برابر شرایط جوی و آب و هوایی متنوع نیز قابل توجه است.

این نوع سنگ‌ها می‌توانند در برابر آسیب‌ها و عواملی از قبیل فرسایش و یا رشد جلبک‌ها نیز از خود حفاظت کنند. هر کدام از سنگ‌های طبیعی از رنگ مخصوص به خود بهره‌مند شده و نوع بافت و ساختار آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. دیگر ویژگی این محصولات که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌سازد نوع دانه بندی آن‌هاست. حتی میزان درخشندگی و براقیت انواع سنگ‌های مزار طبیعی نیز با یکدیگر فرق می‌کند.

وجود انواع مختلف سنگ مزار و ویژگی‌های گوناگون آن‌ها کمک می‌کند تا شما بتوانید بر اساس کیفیت‌های مد نظر خود محصول مناسب را انتخاب کنید و با هیچ گونه محدودیتی مواجه نشوید. از میان سنگ‌های مزار طبیعی برخی سطوح صاف‌تر و درخشان‌تری دارند و برخی با رگه‌های رنگین و پس زمینه‌های جذابشان شناخته می‌شوند.

بعضی در عین ساده بودن، کیفیت بسیار بالایی داشته و استحکامشان نیز قابل توجه است. سنگ قبر مصنوعی نوع دیگر این محصولات است که با استفاده از مواد افزودنی و سنگ معدن طبیعی ساخته می‌شود. مقاومت این محصولات در برابر ضربه، خط و خش بسیار بالا است.

عوامل موثر در انتخاب و خرید سنگ قبر در بهشت زهرا تهران

پیش از انتخاب و خرید هر محصولی باید به نکات و عواملی توجه داشته باشید تا پس از خرید متضرر و پشیمان نشوید. این عامل هنگام خرید سنگ قبر در بهشت زهرا تهران نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

چراکه قرار است از سنگ مزار در طولانی مدت استفاده شود. در ادامه به برخی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب و خرید سنگ قبر در بهشت زهرا تهران اشاره شده است.

نوع سنگ

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد سنگ‌های مزار انواع مختلفی دارند و توجه به نوع آن‌ها بسیار مهم است. بهترین کاری که می‌توانید در این شرایط انجام دهید خرید سنگ با مقاومت بسیار بالا است تا بتواند در برابر شرایط و عوامل مختلف آب و هوایی از خود مقاومت نشان دهد.

بیشتر خریداران ترجیح می‌دهند سنگ‌های مرمر، گرانیت و... را برای این کار انتخاب کنند تا سنگ مزار در مدت زمان‌های طولانی قابل استفاده باشد.

طرح سنگ مزار

از آنجایی که سنگ‌های مزار انواع مختلفی دارند پس طرح و سبک‌های آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. توجه به این عامل نیز برای خریداران اهمیت بسیار زیادی دارد. بعضی از متقاضیان خرید سنگ قبر در بهشت زهرا تهران ترجیح می‌دهند طرح‌های ساده‌تر را انتخاب کنند.

در حالی که سایرین علاقه دارند از طرح‌های پیچیده‌تر استفاده کنند که شکل تزییناتی نیز دارند. اینکه کدام طرح و سبک را برای خرید سنگ مزار در نظر بگیرید به طور کامل به شما و سلیقه شخصی‌تان وابسته است.

با این حال حواستان به این نکته هم باشد که طرح سنگ مزار و سبک آن می‌تواند خاطرات فرد دفن شده و عزیز از دست رفته‌تان را در ذهن شما تداعی و زنده کند. پس طرح و سبکی را در نظر بگیرید که تطابق بیشتری با شخصیت و روحیات وی دارد.

اندازه و ابعاد سنگ

پیش از خرید سنگ قبر در بهشت زهرا تهران باید به ابعاد و اندازه‌های این محصولات نیز دقت داشته و آن‌ها را متناسب با سایز و ابعاد تعیین شده انتخاب کنید.

حواستان باشد که قواعد آرامستان‌های مختلف در این خصوص با یکدیگر فرق دارد. پس باید اندازه‌هایی را برای سنگ مزار در نظر بگیرید که با قواعد آرامستان مورد نظرتان سازگار است.

قیمت سنگ مزار در سنگ شمس

نمی‌توان از عوامل موثر بر انتخاب و خرید سنگ قبر در بهشت زهرا تهران صحبت کرد اما هیچ سخنی از قیمت این محصولات به میان نیاورد. همان‌طور که می‌دانید قیمت سنگ مزار یک نرخ ثابت و قطعی نیست و تحت تاثیر چند عامل مهم قرار می‌گیرد.

یکی از مهمترین این عوامل کیفیت سنگ مورد نظر و نوع آن است. در حالت معمول قیمت سنگ مزار طبیعی از سنگ مزار مصنوعی بیشتر است. هرچه سنگ مورد نظر از دوام بالاتر و مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار باشد به طور حتم قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

قیمت سنگ مزار تحت تاثیر طرح و سبک آن نیز قرار می‌گیرد. شما می‌توانید طرح‌ها و سبک‌های ساده‌تر را با قیمت‌های پایین‌تر انتخاب و خریداری کنید. در حالی که برای خرید سنگ قبر در بهشت زهرا تهران با طرح پیچیده‌تر و سبک‌های تزییناتی باید قیمت بیشتری پرداخت کنید. سنگ مزار شمس عرضه کننده سنگ مزار در بهشت زهرا با شرایط چکی و اقساطی در خدمت شما عزیزان می باشد. برای مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره تماس :

09104820887

09123433638

09166626860

:
:
:
آخرین اخبار