تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۹۱۵۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع مردم انقلابی اهواز و قدردانی از اقتدار سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق

 جمعی از مردم ولایتمدار و شهیدپرور اهواز به پاس قدردانی از اقتدار و عملیات موفقت‌آمیز وعده صادق سپاه پاسداران در تنبیه رژیم صهیونسیتی، مقابل حسینیه ثارالله اهواز تجمع کردند.

 جمعی از مردم ولایتمدار، شهیدپرور و انقلابی اهواز شامگاه یکشنبه به پاس قدردانی از عملیات کوبنده و انتقام سخت سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی مقابل حسینیه عاشقان ثارالله اهواز جمع شدند و با سر دادن شعار ضد استکباری جهانی و ضد صهیونیستی بار دیگر انزجار خود را از این رژیم کودک‌کش نشان دادند.

در این تجمع مردمی، جوانان با سر دادن شعار "لبیک یا خامنه ای"، " مرگ‌بر اسرائیل و آمریکا"، " سپاه پاسداران تشکر تشکر" حمایت خود را از پاسخ نظامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه اعلام کردند.

حاج صادق آهنگران مداح انقلابی و اهل بیت (ع)، حسینی محراب استاندار خوزستان، حجت‌الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز ، جمعی از روحانیون و طلاب، خانواده شهدا ، دانش آموزان و دانشگاهیان و کودکان و نوجوانان در این مراسم باشکوه حضور داشتند.

بامداد امروز نیز بلافاصله پس از آغاز عملیات وعده صادق سپاه پاسداران و موشک باران سرزمین های اشغالی فلسطین ، مردم اهواز همزمان با سراسر ایران و کشورهای اسلامی به خیابان ها آمده و با راه انداختن کاروان های شادی، خرسندی خود را از تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی توسط سپاه پاسداران، نشان دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

درپی حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی ، این اقدام تلافی جویانه و مقتدر به بمب خبری جهان تبدیل شد و تمامی رسانه های داخلی و خارجی به صورت زنده و لحظه به لحظه به انتشار اخبار این عملیات تاریخی سپاه پرداختند.

:
:
:
آخرین اخبار