تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۹۱۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محکومیت قاچاقچی دام در شهرستان دشت‌آزادگان

 مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از محکومیت قاچاقچی دام به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در شهرستان دشت‌آزادگان خبر داد.

 مهدی طیبی دوشنبه در این خصوص بیان کرد: پرونده قاچاق ۸۰ راس گوسفند به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان دشت آزادگان رسیدگی شد.

شهرستان دشت آزادگان به واسطه داشتن مرز زمینی و آبی یکی از گذرگاه‌های قاچاق کالای استان است.


وی افزود : شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

طیبی با بیان اینکه پس از انجام مراحل قانونی جریمه متهم وصول شد اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی هویزه این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

محکومیت قاچاقچی زغال به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در ادامه با اشاره به محکومیت قاچاقچی زغال در شهرستان مسجد سلیمان بیان کرد: پرونده قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مسجد سلیمان رسیدگی شد.
وی گفت: شعبه با بررسی محتوای پرونده تخلف را محرز اعلام کرده و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
طیبی اظهار کرد: ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لالی این محموله قاچاق را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاقچی کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال محکوم شد

طیبی تصریح کرد: همچنین پرونده قاچاق کالا شامل لوازم آشپزخانه و کالای آرایشی و بهداشتی در شعبه پنجم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اضافه کرد: شعبه با بررسی محتوای پرونده تخلف را محرز اعلام کرد و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال محکوم کرد.
وی خاطرنشان کرد: در گشت تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و همراهی سربازان گمنام این محموله قاچاق از یک باب انبار کشف و گزارش به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار