تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۹۱۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: ۳ نفر در شهرستان‌های اهواز، مسجدسلیمان و دشت آزادگان به دلیل قاچاق کالا، دام و زغال به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.
 
 

محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان

  مهدی طیبی با اشاره به محکومیت ۳ قاچاقچی در استان خوزستان گفت: پرونده قاچاق ۸۰ راس گوسفند به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان دشت آزادگان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

طیبی با بیان اینکه پس از انجام مراحل قانونی جریمه متهم وصول شد، ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی هویزه این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت قاچاقچی زغال به پرداخت جریمه نقدی

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در ادامه با اشاره به محکومیت قاچاقچی زغال در مسجدسلیمان اشاره و اضافه کرد: پرونده قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی شد.

وی می‌گوید: شعبه با بررسی محتوای پرونده تخلف را محرز اعلام و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته طیبی؛ ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لالی این محموله قاچاق را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه قاچاقچی کالا در اهواز

وی گفت: همچنین پرونده قاچاق کالا شامل لوازم آشپزخانه و کالای آرایشی و بهداشتی در شعبه پنجم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مهدی طیبی افزود: شعبه با بررسی محتوای پرونده تخلف را محرز اعلام کرد و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال محکوم کرد.

وی ادامه داد: در گشت تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و همراهی سربازان گمنام این محموله قاچاق از یک باب انبار کشف و گزارش به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار