تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۹۱۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز پلمب شد
 

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: ۱۵۰ مرکز تهیه و توزیع متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در طرح سلامت نوروزی پلمب شدند.  

امرالله مردانی اظهار کرد: بازدید بهداشتی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت صنوف حساس مانند کارگاه‌های تولید زولبیا و بامیه و شیرینی‌جات، قنادی‌ها، مراکز آش و حلیم و اماکن عمومی صورت گرفت.

وی افزود: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع ، حدود ۲۹۱ مورد بازرسی از مساجد و حسینیه، معدوم کردن بیش از چهار هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی، ۳۱۱ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و شیرینی جات، بیش از ۴۶۸ مورد نمونه برداری میکروبی و چهار هزار مورد کلرسنجی از جمله اقدامات صورت گرفته در طی برنامه سلامت نوروزی از۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ بود.

مردانی اظهار کرد: در طول برنامه گشت‌های بازرسی متعددی با حضور سایر سازمان‌ها از جمله تعزیرات حکومتی و دامپزشکی صورت گرفت تا با رعایت مسایل بهداشتی توسط عرضه کنندگان مواد غذایی و متولیان اماکن عمومی و ... همشهریان گرامی بتوانند در سلامتی کامل بسر ببرند.
شهروندان درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی موضوع را با سامانه شکایت‌های بهداشتی ۱۹۰ در میان بگذارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار