تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۲۹۲۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان در پیامی فرا رسیدن هفته كار و كارگر را تبریك گفت

مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را تبریک گفت و رشد و شکوفایی هر جامعه‌ای را مرهون و مدیون پویایی و همت قشر زحمتکش و تلاشگر کارگر دانست.

باسمه تعالی

حیات یک ملّت، مرهون کار و کارگر است.

مقام معظم رهبری(دامت برکاته)

فرا رسیدن هفته کار و کارگر که امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» همراه است، فرصتی است برای ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی کارگران و کارکنان گرامی که گردش چرخ های تولید و رونق اقتصادی مدیون زحمات آنان است.

مقام معظم رهبری مدظله العالی، امسال را سال «جهش تولید، با مشارکت مردم» نامگذاری فرمودند، که در ژرفای این نامگذاری، مقصودی به جز حمایت از کار و تولید داخل ندارد و تحقق این منویات تنها با ارج نهادن به کار و کارگر به سر منزل مقصود خواهد رسید.

رشد، شکوفایی و توسعه هر جامعه ای مرهون و مدیون پویایی و همت قشر زحمتکش و تلاشگر «کارگر» است و امروز نیز ارزشمندترین سرمایه خانواده شرکت نفت و گاز اروندان وجود جوانانی مومن، متخصص و مجرب است که آینده روشن مجموعه به پشتوانه ایمان این عزیزان بنا شده. بی تردید ادامه این راه روزهایی خواهد بود، سرشار از عزت و اعتبار برای یکایک همکاران و سربلندی اقتصادی و اجتماعی کشور و در این راستا مجموعه مدیریتی شرکت نفت و گاز اروندان نیز همسو و همدل با جامعه کارگری یار و همدل این عزیزان خواهد بود تا همگام با هم قدم در راه تحقق اقتصادی درون زا و بالنده قدم برداریم.

در پایان همزمان با هفته و روز جهانی کارگر، دستان پرتلاش همکاران را به گرمی فشرده و از درگاه خداوند سبحان برای آنها و خانواده محترمشان سلامتی، موفقیت و شادکامی روزافزون را آرزومندم و امیدوارم با تلاش مضاعف، بهره‌مندی صحیح از جوهره جوانی و اندیشه های نو و هنر خلاقیت شاهد افزایش بهره وری هرچه بیشتر در سازمان باشیم.

عبدالله عذاری اهوازی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

 

 

 

:
:
:
آخرین اخبار