تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۹۲۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت‌نفت آبادان - هوادار تهران؛ خیز آبادانی‌ها برای سه امتیاز

 تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و هوادار تهران در حالی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم شرایط متفاوتی در جدول رده‌بندی دارند و برای صعود به رتبه بالاتر نیاز به سه امتیاز این بازی دارند.

 تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و هوادار تهران در دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی چهارشنبه هفته جاری در تهران به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم برای بهبود شرایط خود در جدول و صعود به رده‌های بالاتر، راهی جز کسب سه امتیاز بازی ندارند.

زردپوشان آبادانی در فصل جاری هنوز نتوانسته‌اند به شرایط آرمانی دست یابند و در نتیجه‌گیری به آن چیزی که نیاز است دست نیافته‌اند این تیم در جدول رده بندی خطر سقوط را احساس می‌کند و کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند تا حدودی شرایط آنها را در جدول تغییر دهد.

هوادار تهران که سومین فصل متوالی حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند در بازی‌های بزرگ تیم با انگیزه و مقتدری نشان داده ولی در مصاف تیم‌های هم سطح خود شکننده و آسیب‌پذیر نشان داده که شاگردان فراز کمالوند می‌توانند با بهره‌گیری از این نقطه ضعف امیدوار به گرفتن نتیجه باشند.

شاگردان مسعود شجاعی با کسب ۲۵ امتیاز جزو تیم‌های میان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال هستند و برای صعود به رتبه های بالاتر به فکر شکست دادن صنعت‌نفت آبادان خواهند بود این تیم هفته گذشته در خانه مقابل پیکان یک امتیاز گرفت و برابر صنعت‌نفت آبادان نیز برای کسب امتیاز به میدان خواهد آمد.

صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز فقط در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند برزیلی‌های فوتبال ایران هفته گذشته برابر پرسپولیس در آبادان شکست سنگینی را متحمل شدند تا برای تقابل با هوادار فقط به فکر سه امتیاز و فرار از قعر جدول باشند.

تیم صنعت‌نفت آبادان با سه پیروزی، هفت تساوی و ۱۴ شکست و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار داردT نفتی‌ها ۱۸ گل زده و ۳۹ گل خورده تاکنون در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

در آن سوی میدان هوادار، با پنج برد، ۱۰ تساوی و ۹ باخت و کسب ۲۵ امتیاز در رتبه یادهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و در برابر حریفان خود ۲۷ گل زده و ۳۴ گل خورده را در کارنامه دارند.

تیم هوادار تهران با اینکه جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد ولی خط دفاعی ضعیفی را تشکیل داده و با پذیرفتن ]چهار گل یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی را در اختیار دارد و مهاجمان صنعت‌نفت برای باز کردن دروازه این تیم کار سختی پیش‌رو نخواهند داشت.

اما شاگردان شجاعی در خط حمله بسیار فرصت طلب نشان داده‌اند و مدافعان با تجربه صنعت‌نفت از این لحاظ آزمون سختی را پیش رو خواهند داشت.

تیم صنعت‌نفت با اینکه به لحاظ نتیجه گیری روزهای بدی را سپری می‌کند اما برابر حریفان خود توانسته‌اند بازی‌های خوبی ارایه دهند و در خارج از خانه بهترین بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارند و بدون شک تیم هوادار تهران با حریفی پرانگیزه روبه رو خواهد شد.

این دیدار جدال هافبک‌های باتجربه ۲ تیم است جایی که در خط میانی تیم صنعت‌نفت بازیکنان با کیفیت و با تجربه‌ای مانند طالب ریکانی حضور دارد و در آن سوی میدان نیز داریوش شجاعیان رهبری خط میانی سفیدپوشان تیم تهرانی را به عهده دارد که جدال این ۲ بازیکن با یکدیگر در کسب نتیجه تاثیرگذار خواهد بود.

در خط دفاعی نیز ۲ تیم بازیکنان باکیفیت و سرشار از تجربه را در اختیار دارند میثم تهیدست رهبر بی‌چون و چرای صنعت‌نفت در این فصل مهره کلیدی برای کمالوند است در آن سو نیز مهدی عبدی در ترکیب هوادار قوی نشان داده و بهترین مهاجمان لیگ برابر این مدافع روزهای سختی را تجربه کرده‌اند.

تقابل امین قاسمی‌نژاد و میثم تهیدست در خط دفاعی صنعت‌نفت و علی یوسف و مهدی عبدی در خط دفاعی هوادار و شجاعیان و ریکانی در خط میانی از دیدنی‌های این دیدار خواهد بود.

یکی از بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: هر بازی برای ما مانند یک فینال است و فرقی ندارد با کدام تیم و کجا بازی می‌کنیم.

میثم تهدیست بیان کرد: هدف ما گرفتن سه امتیاز در این دیدار است و باید به گونه‌ای نتیجه بگیریم که به رده‌های بالاتر صعود و از قعر جدول فاصله گیریم.

وی اظهار کرد: ما به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنیم تا دل آنها را شاد کنیم، البته هوادار تیم دست و پا بسته‌ای نیست و برابر ما برای کسب امتیاز بازی خواهد کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار