تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۹۲۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محکوم شدن یک واحد نانوایی متخلف در اهواز

  مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک واحد نانوایی در اهواز به دلیل عرضه خارج از شبکه آرد به پرداخت یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال محکوم شد.

 مهدی طیبی دوشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: پرونده یک واحد صنفی نانوایی برای عرضه خارج از شبکه ۵۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد به ارزش ۷۱۵ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز رسیدگی شد.

بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان خوزستان نظارت بر نانوایی‌ها برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد و پخت نان با کیفیت شدت گرفته است.


وی افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.
طبیی ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهواز گزارش را تهیه و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت یک قاچاقچی در امیدیه

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در خصوص یک پرونده قاچاق در امیدیه بیان کرد: پرونده یک محموله لامپ به ارزش ۶۴۳ میلیون و ۸۴۷ هزار ریال در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی امیدیه رسیدگی شد.
طیبی گفت: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی حین گشت زنی در ورودی شهر یک دستگاه خودرو را توقیف و پس از کشف کالای به ظن قاچاق پرونده را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار