تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۹۲۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده باش مناطق هشت‌گانه شهرداری اهواز برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی بارندگی
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارندگی شدید، گفت: تمام مناطق هشت گانه شهرداری اهواز برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل، در آماده باش کامل قرار دارند.
 

علی شمس  بیان کرد: با توجه به پیش بین هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران تا پایان هفته جاری، اتاق‌ مدیریت بحران در مناطق مختلف شهرداری اهواز تشکیل تا ضمن رصد کامل شرایط، بهترین سطح از خدمات را در صورت نیاز به شهروندان ارائه کنند.

وی افزود: پمپ و تانکرهای مکنده توسط شهرداری اهواز به تعداد موردنیاز تامین شده تا در صورت آب گرفتگی، کار تخلیه آب از معابر شهر به سرعت انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بررسی تمام ایستگاه‌های پمپاژ به صورت لحظه‌ای گفت: همچنین در صورت نیاز بیش از یکصد تانکر مکنده کار تخلیه آب را انجام می دهند.

وی بیان کرد: در این مدت تمام نیروهای عملیاتی شهرداری در کنار پرسنل آبفا استان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

شمس گفت: بارش باران از امروز آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت که اوج میزان بارش ها در روز پنجشنبه خواهد بود.

بر اساس این گزارش در شهر اهواز حدود ۱۲هزار متر لوله برای جمع آوری آب‌های سطحی به کار رفته و این موضوع باعث شده تا مدت ماندآب‌ها کاهش یابد.

بارش باران از امروز سه‌ شنبه در نقاط مختلف استان خوزستان شروع شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت این در حالی است که روز گذشته استان خوزستان میهمان پدیده گرد و خاک بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار