تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۹۲۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد؛
برگزاری كاروان شادی در مناطق عملیاتی شركت نفت و گاز اروندان
رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر و به پاس زحمات کارکنان و کارگران شرکت نفت و گاز اروندان، کاروان شادی با برنامه‌های متنوع فرهنگی در پنج منطقه عملیاتی تاسیسات غرب کارون، کمپ شهید سلیمانی، آزادگان شمالی، دارخوین و تلمبه خانه غرب کارون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امید نصیری ضمن تبریک هفته کار و کارگر به کارکنان شریف این شرکت، اظهار کرد: به مناسبت این هفته و برای ارج نهادن به جایگاه برجسته کارگران در شرکت نفت و گاز اروندان، کاروان شادی در پنج منطقه عملیاتی این شرکت برگزار گردید.

وی افزود: این کاروان شامل برنامه‌های متنوعی فرهنگی مانند موسیقی های محلی اقوام‌ بختیاری و عربی، مسابقه و اجرای نمایش طنز بود که در محل کار کارکنان برگزار شد.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: در این کاروان برای ارج نهادن به زحمات شبانه‌روزی کارگران عزیز و برای کمک به بالابردن انگیزش و در جهت استمرار تولید و حضور موثر در جبهه اقتصادی نفت با اهدا گل و شیرینی از آنان تجلیل و تقدیر شد.

وی ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین کارکنان را یک امر ضروری دانست و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع در محل یا خارج از محل کار برای کارکنان می‌تواند ضمن ایجاد شادی و تاثیر مثبت در روحیه آن‌ها، تاثیرات خود را در محل کار و انجام وظایف به وضوح نشان دهد.

نصیری اضافه کرد: روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان همواره در مناسبت‌ها و آیین ‌های ملی و مذهبی مختلف نسبت به برگزاری برنامه‌های شاد فرهنگی توجه داشته و تلاش خواهیم کرد در آینده نیز برنامه‌های مفرح بیشتری برای پرسنل زحمتکش شرکت برگزار کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

:
:
:
آخرین اخبار