تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۲۹۲۵۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: آب گرفتگی معابر و خیابان‌های دزفول فروکش کرد

ورود نفربرهای ارتش برای کمک به خودروهای گرفتار شده در معابر دزفول 

 معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول گفت: آب گرفتگی بیشتر خیابانها و معابر شهری به کمک بسیج تمام امکانات فروکش کرده است و تا ساعاتی دیگر عملیات تخلیه آب به طور کامل انجام می‌شود.

علیرضا خردمند عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمام تیم‌های عملیاتی این شهرستان طی چند روز اخیر در آماده باش کامل قرار دارند، افزود: بارندگی که از صبح امروز در مناطق مختلف شهرستان آغاز شده بود از ساعت ۱۱ شدت گرفت و رکورد بارندگی بیش از ۱۰۰ میلیمتر باران طی ۲ ساعت به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در پی بارندگی های شدید و بی سابقه رگباری، تمام تیم های امدادی و عملیاتی از جمله آتش نشانی، هلال احمر، شهرداری، ارتش، سپاه و همچنین گروه های جهادی و مردمی برای دفع آب های سطحی و تخلیه آب های وارد شده به منازل و همچنین بیرون کشیدن خودروهای گرفتار در معابر دچار آبگرفتگی در میدان حضور داشتند.

فرماندار ویژه دزفول افزود: برخی از معابر شهری و منازل دزفول در پی این بارندگی شدید دچار آبگرفتگی شدند که با تلاش تمامی دستگاه‌های امدادی و عملیاتی و بسیج تمام امکانات هم اکنون آب گرفتگی بسیاری از معابر و منازل دزفول رفع شد.

وی بیان کرد: بخشی از راه‌های روستایی به علت بارندگی و آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها، مسدود شدند که تجهیزات کمکی برای رفع انسداد راه‌ها به مناطق درگیر اعزام شدند.

خردمند افزود: باحضور دستگاه‌های امدادرسان، گروه‌های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بارش ۱۱۵ میلیمتر باران در سه ساعت در دزفول باعث آبگرفتگی شدید معابر شهری و مسدود شدن تعدادی از زیرگذرهای این شهر شد و تردد شهروندان را با مشکل همراه کرد.

طبق اعلام هواشناسی صفی آباد دزفول میزان بارندگی امروز پنجشنبه تا ساعت ۱۵ به نزدیک ۱۱۵ میلیمتر رسیده است.

با توجه به گستردگی آب گرفتگی های معابر و گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها در سطح معابر علاوه بر امکانات دستگاه های خدماتی و عملیاتی، نفربرهای تیپ ۲۹۲ زرهی و خودروهای سپاه نیز به کمک شهروندان آمدند.

:
:
:
آخرین اخبار