تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۹۲۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست و هفتم لیگ برتر/
فولاد با 3 گل پیکان را شکست داد/ سایپا و ذوب آهن امتیازات را تقسیم کردند
در دو دیدار پایانی روز دوم هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم فولاد خوزستان برابر پیکان پیروز شد و بازی تیمهای سایپا و ذوب آهن با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه روند شکست ناپذیری‌های خود این‌ بار مقابل پیکان تهران به برتری دست یافت تا به رکورد 19 بازی بدون شکست در لیگ برتر فوتبال برسد. در این دیدار که عصر امروز جمعه به میزبانی فولادی‌ها در ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد شاگردان حسین فرکی با حساب 3 بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافتند. لئولناردو پادوانی(5)، بختیار رحمانی(66) و روبرتو نه وس(81) زننده گل‌های فولاد در این بازی بودند. تنها گل پیکان را میلاد زنیدپور در دقیقه 85 به ثمر رساند.

فولاد با این برد 49 امتیازی شد و ضمن مستحکمتر کردن جایگاه خود در رده چهارم جدول رده بندی خود را به یک امتیازی سپاهان رساند. اما پیکان با 23 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت تا کار برای خودروسازان در ادامه لیگ برتر دشوارتر شود.

اما در دیداری دیگر که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد تیم‌های سایپا و ذوب آهن در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند تا امتیازات بین این دو تیم تقسیم شود. این نتیجه جمع امتیازات سایپایی‌ها را به عدد 35 رساند که با وجود هم امتیاز شدن با صبای قم به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده یازدهم باقی ماند. اما ذوبی‌ها با یک‌ امتیازی که در دیدار امروز کسب کردند امتیازات خود را به عدد 23 رساندند و در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند
مرجع / مـهـر
برچسب ها: لیگ برتر ، پیکان ، فولاد
:
:
:
آخرین اخبار