تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۲۹۲۷۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس شورای شهر اهواز در خصوص زمان ماندآب‌های باران به شهردار تذکر داد

 رییس شورای شهر اهواز ضمن تذکر به شهردار در خصوص رفع سریع آبگرفتگی‌های به وجود آمده پس از هر بارندگی، گفت: انتظار داریم ماندآب ها در حداقل زمان ممکن برطرف شده تا به مردم کمتر آسیب وارد شود.  

‌ سیدمحمدعلی پورموسوی روز یکشنبه در نشست فوق العاده شورای اسلامی شهر اهواز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: این جلسه به درخواست فرماندار به صورت فوق العاده برگزار و سعی کردیم دستور جلسه به گونه ای باشد که نکات فرمانداری در آن لحاظ شود.

وی افزود: بررسی صلاحیت شهردار اهواز، از دستور کار این جلسه خارج کردیم اما مجددا در جلسات آینده به این موضوع رسیدگی می شود.

رییس شورای شهر اهواز گفت: از معاون عمران و خدمات شهرداری درخواست داریم که در فرصت باقیمانده تا فصل پاییز و زمستان، شبکه دفع آب های سطحی شهر مورد بازنگری قرار گرفته و نسبت به رفع نقاط بحرانی و آبگیر را برطرف کنند.

وی بیان کرد: در صورتی که بارش ها در اهواز بالای ۳۰ میلی متر باشد، آب گرفتگی طبیعی است اما سرعت رفع ماندآب ها باید افزایش یابد.

پورموسوی گفت: تمام تلاش شورای شهر، برطرف کردن مشکلات مردم و سهولت در زندگی شهروندان است به همین دلیل خواستار رفع چالش ها در حوزه خدمات شهری هستیم.

بر اساس این گزارش جلسات شورای شهر اهواز پس از یک وقفه مجددا با نظر فرماندار برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار