تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۹۲۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه ديدار تيم‌هاي فولاد و پيکان
 بازيکن سابق تيم فوتبال فولاد پس از به ثمر رساندن گل پيکان، پيراهن فولاد را در مقابل چشمان سرمربي اين تيم به زمين کوبيد.
 
ديدار تيم‌هاي فوتبال فولاد خوزستان و پيکان در چارچوب هفته بيست و هفتم ليگ برتر از ساعت 16 با حضور حدود 12 هزار تماشاگر برگزار شد که با حواشي زير همراه بود.

*با توجه به اتفاقاتي که دو هفته گذشته در اهواز رخ داده بود اجازه ورود هيچ پرچمي به جز پرچم‌هاي ايران و فولاد به داخل ورزشگاه ندادند. حتي پرچم برزيل که در گوشه‌اي از ورزشگاه نشان داده شد جمع‌آوري شد.

*پيش از آغاز بازي بازيکنان پيکان به سمت حسين فرکي رفتند. فيروز کريمي نيز با دسته‌گلي به سمت نيمکت فولاد رفت.

*بازيکنان فولاد با توجه به درگذشت ناظم گنجاپور با بازوبند سياه وارد ميدان شدند و پيش از بازي نيز يک دقيقه سکوت در ورزشگاه حکمفرما شد.

*در نيمه اول تماشاگران اهوازي با شعار «عادل فردوسي‌پور، سرور قلعه‌نويي» نسبت به مسايل اخير واکنش نشان دادند که ليدر‌هاي فولاد به اين موضوع پايان دادند.

*علي فيروزي سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در ورزشگاه حاضر شده بود تا ديدار رقيب هفته آينده خود يعني فولاد را آناليز کند.

*ميلاد زنيد‌پور پس از به ثمر رساندن تک‌ گل پيکان به سمت نيمکت تيم خود رفت و پيراهن تيم فوتبال فولاد خوزستان را از بازيکنان نيمکت‌نشين گرفت. او پس از اين کار به سمت حسين فرکي سرمربي فولاد رفت و پيراهن فولاد را به زمين کوبيد. گفته مي‌شود زنيد‌پور قصد داشته پيش از فصل به فولاد بپيوندد که اين موضوع با مخالفت فرکي مواجه شده بود.

اين ديدار با نتيجه 3 بر يک به سود فولاد به پايان رسيد.

مرجع / فـارس
برچسب ها: حاشیه ، فولاد ، پیکان
:
:
:
آخرین اخبار