تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۲۹۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات در 58 شهر و بخش خوزستان
 رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خوزستان از تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات در 58 شهر و بخش این استان خبر داد.

ابوالحسن معماری در همایش هیئت‌های نظارت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان‌ها و بخش‌های استان خوزستان اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ همگان خواهند کشید.

*اهمیت کار ناظران انتخابات

وی افزود: باید تلاش شود تا در ترکیب هیئت‌های نظارت بر انتخابات دو موضوع مهم یعنی تجربه و جوان گرایی مد نظر قرار گیرد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خوزستان با اشاره به تشکیل هیئت‌های نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری گفت: هم اکنون در 26 شهرستان و 32 بخش استان خوزستان این هیئت‌ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کار ناظران خیلی اهمیت دارد و حساس است، عنوان کرد: تقوی، خداترسی و عدالت از مهمترین ارکان کار ناظران انتخابات است.

وی آموزش و آگاهی را یکی از مهمترین کار برای ناظران انتخابات عنوان کرد و افزود: کار ما در انتخابات قضاوت نیست بلکه چیزی شبیه قضاوت است.

*سلامت انتخابات در گرو آگاهی از قوانین

معماری با اشاره به اینکه آموزش و آگاهی از قوانین باعث سلامت انتخابات می‌شود، اضافه کرد: آگاهی به قوانین و مقررات برای کار ما خیلی مهم و ضروری است که باید همه آشنایی کامل داشته باشند.

به گفته رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خوزستان همه ناظران باید قانون انتخابات را مطالعه کنند و در حد مقدور آن را حفظ کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار