تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۹۲۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایداری برق در تابستان اهواز با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به تامین برق مستمر و پایدار با بهره‌گیری از تکنولوژی و نرم افزارهای جدید گفت: تامین برق مستمر و پایدار برای شهروندان کلانشهر اهواز به ویژه در فصل تابستان باید اولویت اصلی فعالیت حوزه معاونت بهره برداری این شرکت باشد.

 محمد فراتی روز چهارشنبه در نشست تامین برق مستمر و پایدار در تابستان ۱۴۰۳ در سالن جلسات این شرکت اظهار کرد: خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان یکی از مهمترین وظایف این شرکت است که با برنامه ریزی صحیح، مدیریت شبکه و استاندارد سازی می‌توانیم به رسالت و مسئولیت ذاتی خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه پایداری شبکه مستلزم حرکت به سمت بهره گیری از نرم افزارهای جدید در جهت هوشمندسازی سیستمی است ادامه داد: کنترل پذیری و هوشمندسازی شبکه باعث ارتقای کیفیت خدمت رسانی خواهد شد و باید در بخش های مختلف به ویژه "اچ اس سی" در راستای ایمن سازی تجهیزات، آموزش ایمنی به کارکنان عملیاتی انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به براهمیت آراستگی شبکه برق در بخش فشار متوسط و فشار ضعیف افزود: با توجه به قدمت زیاد شبکه برق کلانشهر اهواز، موظف هستیم با تدوین برنامه‌های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت اقدامات اساسی انجام دهیم و برای رفع اشکالات شبکه اقدامات فوری را عملی کنیم.

فراتی بیان کرد: از مهمترین ارکان شرکت‌های توزیع برق که مستقیما با بخش‌های مختلف جامعه ارتباط دارند، تاکید بر ارزش‌گذاری نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص است که باید در این زمینه با اجرای برنامه‌های متنوع برای پرسنل ایجاد انگیزه شود.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی ماشین آلات مختص حوزه بهره برداری است اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل مجهز، نقش مهمی در پیشبرد اقدامات این شرکت دارد و با تعمیر و نگهداری صحیح و اصولی و استفاده درست از این تجهیزات می توانیم به هدف اصلی خود برسیم.

فراتی تصریح کرد: تامین کالای باکیفیت و کافی جهت پشتیبانی از شبکه نیز یکی از ارکان اساسی جهت تامین برق مطمئن و پایدار محسوب می‌شود که با نظارت و تست دقیق اقلام فنی این اقدام از اولویت‌های این شرکت است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار