تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۲۹۲۹۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قدردانی نمایندگان کارگری توسعه نیشکر از دکتر ناصری برای ارتقای تولید و توجه به رفاه کارگران؛
نیشکر در دوران طلایی قرار دارد/دکتر ناصری: سوددهی بالای نیشکر ثمره همدلی و تلاش کارگران است/ همه عضو یک خانواده‌ایم
نمایندگان کارگری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در دیداری با مدیرعامل این شرکت، دوران مدیریت دکتر ناصری را «دوران طلایی نیشکر» خواندند که «کارهای ماندگار و بی‌نظیری» هم در حوزه تولید و هم ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی کارگران انجام شده است.
 
 
InShot_20240509_192722195

نمایندگان کارگری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در دیداری با مدیرعامل این شرکت، دوران مدیریت دکتر ناصری را «دوران طلایی نیشکر» خواندند که «کارهای ماندگار و بی‌نظیری» هم در حوزه تولید و هم ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی کارگران انجام شده است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این دیدار صمیمانه که امروز پنج‌شنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، نمایندگان کارگری با اشاره به اقدامات ماندگار دکتر ناصری در حوزه‌های مختلف، از «نگاه پدرانه و دلسوزانه» ایشان به کارگران و پیگیری مستمر برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات‌شان تشکر و قدردانی کردند.

نمایندگان کارگری همچنین، شرکت توسعه نیشکر را «شرکتی نمونه» در مسائل کارگری در سطح استان و کشور دانستند. این شرکت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدی کارگری، با پرداخت به‌موقع حقوق، افزایش حقوق، تأمین رفاه و معیشت مناسب برای کارگران، و همچنین در زمینه تحقق جهش تولید و تلاش برای افزایش ظرفیت اسمی تولید، عملکردی درخشان داشته است.

تأکید بر رفاه و معیشت کارگران

در ادامه این دیدار، مدیرعامل توسعه نیشکر ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران، بر تعهد خود برای ادامه اقدامات در جهت ارتقای سطح رفاه و معیشت کارگران و همچنین توسعه و رونق هر چه بیشتر شرکت تأکید کرد.

دکتر عبدعلی ناصری با بیان اینکه کارگران ستون‌های اصلی و بازوان توانمند این شرکت هستند، گفت: همواره در تلاش بوده‌ایم تا با ایجاد فضایی صمیمی و همدلانه، زمینه را برای فعالیت هر چه بهتر و ثمربخش‌تر کارگران فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در هلدینگ، همواره مسائل کلان تولید و کارگری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، اعلام کرد که مدیران عامل، اعضای هیئت‌مدیره و منابع انسانی شرکت‌های توسعه نیشکر موظف هستند به‌طورجدی به بررسی و حل مسائل مربوط به رفاه و معیشت کارگران بپردازند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، ضمن تمجید از تلاش و همت تمامی کارگران و برنامه‌ریزی دقیق مدیران، دستیابی به سوددهی بالا و همچنین تحقق ظرفیت‌های اسمی تولید را ثمره این تلاش‌ها دانست. ناصری از نمایندگان کارگری خواست که مراتب قدردانی خود را به‌تمامی کارگران زحمت‌کش شرکت ابلاغ نمایند.

همه عضو یک خانواده‌ایم

وی با تأکید بر اینکه همه ما عضوی از خانواده بزرگ نیشکر هستیم و هیچ تفاوتی میان شرکت‌های زیرمجموعه وجود ندارد، بیان کرد که هدف نهایی، افزایش تولید و تحقق شعار سال با اتکا به توانمندی کارگران است. وی در ادامه افزود که ما نیز به‌عنوان کارگر، افتخار همراهی با شما را داریم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره به وضعیت هفت‌تپه، این واحد نیشکری را نمادی از وحدت و همدلی کارگران دانست که در مسیر جهش تولید قرار دارد. ناصری از برنامه‌ریزی برای تولید ۸۰ هزار تُن شکر در هفت‌تپه خبر داد و گفت که با اقدامات انجام شده، این میزان تولید در سال بهره‌برداری آینده محقق خواهد شد.

پرداخت به‌موقع حق سنوات و مطالبات بازنشستگان، پیگیری برای اخذ مجوز و تأسیس درمانگاه، تجهیز زائرسرا در مشهد مقدس برای کارکنان، تکریم بازنشستگان با برگزاری مراسم سالانه و… از دیگر محورهای سخنان مدیرعامل توسعه نیشکر در این دیدار بود. در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر، از نمایندگان کارگری تجلیل شد.

:
:
:
آخرین اخبار