تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۹۳۱۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب از غرفه ارائه دهنده خدمات تعمیرات و نگهداری تجهیزات دوار

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آخرین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه شركت توربوكمپرسور البرز، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، علیرضا دانشی در این نشست بر تعامل بیشتر شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با این شرکت برای انجام خدمات تعمیرات و نگهداری تجهیزات دوار صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مهندسی و تولید اجزا و تعمیرات دوره ای توربین های گازی، کمپرسورهای گریز از مرکز و انواع گیربکس های انتقال قدرت خدمات بهره برداری و تعمیرات دوره ای ماشین آلات دوار صنعتی، تاکید کرد.

 

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از چهارشنبه (۱۹اردیبهشت‌۱۴۰۳) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده و امروز (۲۲اردیبهشت‌۱۴۰۳) به کار خود پایان داد.

 

بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی درمد این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور داشتند.

.

:
:
:
آخرین اخبار