تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۹۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی کاندیدای پایداری تا فروردین
به گزارش 598، محمد سلیمانی وزیر ارتباطات دولت نهم و عضو شواری مرکزی جبهه پایداری برنامه ریاست‌جمهوری یازدهم را  مخلوطی از حوزه محوری و وزارت‌محوری دانسته  و اعلام کرده بود: تمام مصوبات جبهه پایداری باید به سمع و نظر شورای فقاهتی جبهه پایداری برسد.

وی در گفتگو با نشریه مثلث به جزئیات بیشتری از برنامه جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد که خلاصه آن را در ادامه می خوانید:

* جبهه پایداری روی این موضوع کار می کند تا در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و آموزشی برنامه جامعی تهیه کند و این برنامه را در اختیار رئیس جمهور آینده قرار دهد تا به نوعی هم مردم با دیدگاه جبهه پایداری آشنا شوند و هم اینکه این جبهه بتواند موضوعات و مطالبات مورد نظر خود را پیگیری کند.

* انتخاب و معرفی اصلح برای این جبهه مهم تر از بحث ائتلاف است.

* جبهه پایداری حدود 70 نفر از افرادی که برای کاندیداتوری مطرح هستند و البته به نظر می رسد می توانند کشور را اداره کنند را در دستور کار قرار داد و مرحله به مرحله همه این افراد مورد بحث و بررسی قرار گرفتند تا در نهایت قهرست نهایی به چند نفر رسید. در حال حاظر هم جبهه پایداری روی کاندیداتوری این چند نفر کار می کند.

* بنده فقط همین قدر درباره ائتلاف سه گانه می گویم که امیدوارم  افراد حاظر در این ائتلاف با هم دعوایشان نشود. آنچه در جامعه از این سه شخصیت منعکس شده است گویای تفاوت های زیادی است که اعضای این ائتلاف از نظر دیدگاه ، برنامه و رفتار با یکدیگر دارند.

* اگر جبهه پایداری به فرد اصلحی برسد که درون این جبهه نباشد حتما آن فرد را معرفی خواهد کرد
البته شرابط روز نیز در این موضوع اثر گذار است. ما باید مقداری منتظر شویم تا مقام معظم رهبری دیدگاههای خودشان را مطرح کنند. از این رو بنده فکر می کنم جبهه پایداری بتواند تا پایان فروردین کاندیدای اصلح خودر ا معرفی کند.

:
:
:
آخرین اخبار