تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۹۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردمان سایر کشورها چقدر حقوق می گیرند؟
حقوق سالانه خارجی ها از زبان سازمان بین المللی کار

همچنین طبق آمار سازمان بین المللی کار، هر شهروند ترکیه ماهیانه ۱۷۳۱ دلار (حدود ۴میلیون و ۳۰۰هزار تومان) حقوق می گیرد که این میزان برای مردم چین، ۱۵۴۵ دلار (۳میلیون و ۸۶۰ دلار) در ماه است. طبق آمار سازمان بین المللی کار، متوسط حقوق ماهیانه معادل ۱۴۸۱ دلار (۳میلیون و ۷۰۰هزار تومان) است که در بین ۷۲ کشور جهان (که نامی از ایران در میان آنها دیده نمی شود) لوکزامبورگ، نروژ، اتریش، آمریکا و بریتانیا، بیشترین حقوق ماهیانه را به کارمندان خود می دهند.

مطابق آمار این سازمان حقوق ماهیانه در لوکزامبورگ، ۴هزار دلار (۱۱میلیون تومان) ، در نروژ ۳۶۷۸ دلار (۹میلیون و ۱۹۵ هزار تومان) و در اتریش ۳۴۳۷ دلار (۸میلیون و ۵۹۰هزار تومان حدودا)است.

همچنین تاجیکستان با پرداخت حقوق ماهیانه تنها ۲۲۷ دلار (حدود ۵۶۷ هزار تومان) در قعر این رده بندی قرار گرفته است. از دیگر کشورهای قعر جدولی می توان به پاکستان، هند، سوریه و فیلیپین اشاره کرد.

جدول حقوق سالیانه مردم اروپا با در نظر داشتن قدرت خرید




آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی از حقوق سالیانه فرنگی ها

در استرالیا، طبق آمار سازمان همکاری ها و توسعه اقتصادی در سال ۲۰۱۱، حقوق سالیانه مردم برابر ۷۴هزار دلار (سالی ۱۸۵میلیون تومان) بوده است. این میزان برای مردم یونان ۲۸ هزار دلار (۷۰ میلیون با احتساب دلار ۲۵۰۰تومانی) و مردم ایتالیا ۳۸هزار دلار (۹۵میلیون تومان) بوده است.

طبق این آمار، فرانسوی ها در سال ۲۰۱۱، ۴۷هزار دلار (۱۱۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان) حقوق گرفته اند که این میزان برای اسپانیایی ها ۳۷هزار دلار (۹۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان) و برای سوئیسی ها ۹۳ هزار دلار (۲۳۲ میلیون و ۵۰۰هزار تومان) بوده است.

در کشورهای پیشرفته تر اگر بخواهیم بررسی کنیم، آمریکایی ها ۵۴هزار دلار (۱۳۵میلیون تومان) ، انگلیسی ها ۵۰هزار دلار (۱۲۵میلیون تومان) و ژاپنی ها با احتساب قدرت خرید، ۳۵هزار دلار (۸۷میلیون تومان) حقوق گرفته اند.

مرجع/ پارس
برچسب ها: حقوق
:
:
:
آخرین اخبار