تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۹۶۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سئوال نماینده مردم آبادان از وزیرکشور؛
منشاء قرار گرفتن افراد فاقد صلاحیت در مناصب استانی، شخص استاندار خوزستان است
افرادی که واجد شرایط نیستند در منصب کارها و امور قرار گرفته‌اند که چنین امری به توسعه استان ضربه خواهد زد و نهایتا کندی کارها در کل کشور را در بر خواهد داشت / منشاء چنین عزل و نصب‌هایی شخص استاندار خوزستان است. قبلا دو سه بار با مسئولان استان در این خصوص صحبت شد ولی ترتیب اثر ندادند؛ به معاون پارلمانی وزیر کشور هم این موضوع اعلام شد ولی ظاهرا برای آنها مهم نیست و ما مراحل قانونی را دنبال خواهیم کرد
 عضو کمیسیون انرژی مجلس،‌ عزل و نصب‌های مدیران در حوزه انتخابیه خود را غیر کارشناسی دانست و خواستار پاسخگویی وزیر کشور در این خصوص شد.

سید حسین دهدشتی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره سوال خود از وزیر کشور که این هفته در جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مطرح خواهد شد، گفت: عزل و نصب‌های مدیران که در مناطق مختلف کشور و به‌خصوص در حوزه انتخابیه آبادان صورت می گیرد، کارشناسی شده نیست و ضوابط لازم در آن رعایت نمی‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی که واجد شرایط نیستند در منصب کارها و امور قرار گرفته‌اند که چنین امری به توسعه استان ضربه خواهد زد و نهایتا کندی کارها در کل کشور را در بر خواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه منشاء چنین عزل و نصب‌هایی شخص استاندار خوزستان است، خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شد و ادامه داد: قبلا دو سه بار با مسئولان استان در این خصوص صحبت شد ولی ترتیب اثر ندادند؛ به معاون پارلمانی وزیر کشور هم این موضوع اعلام شد ولی ظاهرا برای آنها مهم نیست و ما مراحل قانونی را دنبال خواهیم کرد.

مصطفی محمد‌نجار، وزیر کشور در جلسه روز یکشنبه (۶ اسفند) کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگانحاضر خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
فرزند جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
0
6
خواهش میکنم حتما پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
1
3
جای آوایی خالیه
جمال
|
Germany
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
1
3
بعضا در جلسات شورای اداری استان امکان حضور پیدا نموده ام واقعا افسوس می خورم چطور افرادی عنوان پرطمطراق مدیر کل را یدک می کشند اما در پاسخ به سوالاتی در خصوص حوزه مسئولیتشان ابراز بی اطلاعی می کنند این مدیران می خواهنداستان را وارد مسیر توسعه نمایند؟.....واقعا متاسفم
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
0
2
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دهدشتی. اگر جنابعالی به فکر مردم بودید میرفتی کمیسیون بهداشت نه کمیسیون انرژی
:
:
:
آخرین اخبار