تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۹۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سيامك كوهنورد:پيروزي در دربي دور از دسترس نيست/ نتيجه براي مردم آبادان حساس است
هافبك تيم فوتبال صنعت‌نفت آبادان مي‌گويد: باتوجه به اين‌كه پيروزي در دربي براي مردم آبادان اهميت دارد، براي برد اين ديدار تلاش مي‌كنيم.
 
سيامك كوهنورد اظهاركرد: نتيجه دربي براي مردم آبادان حساس است و باتوجه به اين‌كه از ماندن تيم ما در ليگ نااميد شده‌اند، دوست دارند كه حداقل تيم‌مان برنده دربي باشد.
 
وي ادامه‌داد: طي اين مدتي كه در نفت بوده‌ام به نظرم در بيشتر دربي‌ها مي‌توانستيم فولاد را شكست دهيم ولي مثل اين‌كه طلسمي وجود داشت كه نتوانستيم پيروز شويم. در بازي رفت نيم‌فصل اول نيز كه با نتيجه سه بر يك مغلوب فولاد شديم واقعا مستحق شكست با اين نتيجه نبوديم. به نظرم به دليل اشتباهات فردي در اين ديدار مغلوب شديم، وگرنه آن زمان فولاد نمي‌توانست ما را ببرد. فكر مي‌كنم بعد از همين ديدار بود كه فولاد از بحران خارج شد.
 
بازيكن شماره هفت تيم فوتبال صنعت‌نفت آبادان افزود: فولاد تيم خوبي است و بازي‌هاي آن را به خاطر فركي سرمربي آن دنبال مي‌كنم. اين تيم جوان و دونده است و در خط فوروارد نيز بسيار خوب هستند؛ البته فولاد ضعف و نواقصي هم دارد كه اگر بتوانيم در اين ديدار از اين ضعف‌ها و نواقص استفاده كنيم، به نظرم شكست اين تيم سخت و دور از دسترس نيست.
 
وي در ادامه با بيان اين‌كه تيم‌مان از نظر آمادگي جسماني مشكي ندارد، عنوان‌كرد: معتقدم در 10 بازي گذشته به جز يكي، دو بازي در ساير ديدارها مستحق كسب حداقل امتياز بوديم؛ به‌طور مثال در مسابقه هفته گذشته‌ برابر استقلال اگر از موقعيت‌هاي‌‌مان استفاده مي‌كرديم، شكست نمي‌خورديم. معتقدم ما از نظر  آمادگي جسماني مشكل نداريم بلكه مشكل ما از نظر روحي است.
 
كوهنورد در پاسخ به اين سوال كه نفت مي‌تواند در ليگ بماند؟ گفت: معتقدم ماندن تيم ما در ليگ به معجزه شدن بستگي دارد. اگر ما بتوانيم تمام ديدارهاي باقي‌مانده تا انتهاي فصل را ببريم، ممكن است در ليگ بمانيم. امسال تغييرات بسياري در تيم‌ داشتيم كه اين موضوع در عملكرد ما تاثير‌گذار بود.
 
وي خاطرنشان‌كرد: براي بازيكنان تيم اصلا فرقي نمي‌كند كه هفته چندم مسابقات است و در كجاي جدول قرار داريم، تا روز آ‌خر تمام تواني را كه داريم به خدمت مي‌گيريم تا تيم نتيجه بگيرد. بازيكنان تيم بسيار انگيزه دارند و مي‌خواهيم به همه ثابت كنيم كه حق نفت اين جاي جدول نيست. اميدوارم با برد در چند ديدار آينده بتوانيم دل هواداران را شاد كنيم.
 
به گزارش ايسنا تيم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در هفته بيست و هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر كشور، در دربي خوزستان از ساعت 16 پذيراي فولاد خوزستان است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار