تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۲۹۸۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دراهواز
برگزاری آزمون تبدیل وضعیت شاغلین تامین اجتماعی
آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شاغل قراردادی و پیمانی واجدشرایط در بیمارستان ها ، مراکز درمانی و اداره های کل تامین اجتماعی خوزستان و لرستان روز جمعه در سه حوزه امتحانی در اهواز برگزار شد.

دکترˈداریوش پناهی زادهˈ مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در این ارتباط گفت:در این آزمون 610نفر از شاغلین در مدیریت درمان تامین اجتماعی ، 239نفر در اداره کل تامین اجتماعی خوزستان ، 84نفر از اداره کل تامین اجتماعی لرستان و 116نفر از شاغلین در مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان در آن شرکت کردند.

وی مواد این آزمون را شامل معارف و بینش اسلامی ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، اطلاعات عمومی ، آشنایی با قوانین و ساختار سازمان تامین اجتماعی، آَشنایی با رایانه و مواد 1تا 118 قوانین سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در ادامه گفت: استان خوزستان به عنوان معین استان لرستان در این آزمون انتخاب شده بود.

این آزمون به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گفته دکتر پناهی زاده موفقیت در این آزمون راه را برای ارتقا و بهبود استخدامی شاغلین در سازمان تامین اجتماعی هموار خواهد کرد.

در سال جاری نیز آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی و مدیریت های تابع به صورت همزمان درسراسر کشور در اهواز برگزار شده بود.

مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان شش بیمارستان و 24درمانگاه ، پلی کلینیک و دی کلینیک را زیرپوشش دارد.

54درصد جمعیت 5/4میلیون نفری استان خوزستان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

در 9 ماه سال جاری 3/3 میلیون نفر به مراکز درمانی زیرپوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان مراجعه و خدمات رایگان دریافت کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار