تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۳۰۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاپيتان پتروشيمي: آماده قهرماني هستيم
 کاپيتال تيم بسکتبال پتروشيمي معتقد است هم تيمي‌هايش انگيزه زيادي دارند و براي قهرماني آماده‌اند.
 
حامد سهراب نژاد درباره شرايط پتروشيمي پيش از آغاز فينال ليگ برتر بسکتبال اظهار کرد: خدا را شکر همه بازيکنان در آمادگي کامل به سر مي‌برند و با نمايش خوب در نيمه نهايي گامي محکم براي رسيدن به قهرماني برداشتند.
 
وي افزود: شرايط روحي رواني و فني تيم مناسب است و جو مناسبي بر پتروشيمي حاکم است. بازيکنان يکدل و هماهنگ هستند و آماده مي‌شوند تا در فينال شايستگي‌هايشان را نشان دهند. مطمئن باشيد تمام بازيکنان با تمام توان کار و مبارزه مي‌کنند و در فينال نيز تنها به دنبال برد هستند.
 
کاپيتان تيم بسکتبال پتروشيمي با اشاره به ميزباني تيمش در دو ديدار نخست فينال ادامه داد: در دو مسابقه اول ميزبان هستيم بايد بهترين نمايش را داشته باشيم و در دو بازي نيز به پيروزي برسيم تا با خيالي آسوده به تهران بيايم. همه بچه‌ها براي قهرماني آماده‌اند و بايد در همان دو مسابقه نخست گام‌هاي محکمي برداريم تا آرامش لازم را بدست بياوريم. پتروشيمي از ابتداي فصل شرايط مناسب را پشت سر گذاشت و حالا به هدفش نزديک شده و بايد با دقت مضاعف به کارش ادامه دهد.
 
ملي پوش بسکتبال پتروشيمي درباره روند رو به رشد اين تيم در طول فصل نيز گفت: با توجه به اينکه بازيکنان از تيم هاي مختلف پتروشيمي جمع شده‌اند، در ابتدا هماهنگي خوبي نداشتيم اما بازي به بازي وضعيت فرق کرد. روند رو به رشدي پيدا کرديم و خوب کار کرديم. پتروشيمي در پلي آف به مرز آمادگي رسيد حالا مي تواند با قدرت اصلي‌اش به ميدان برود. بازيکن خارجي دوم خيلي خوب با تيم هماهنگ شده است و نمايش زيبايي دارد. حالا پتروشيمي بايد هوشيارتر عمل کند تا آخرين گام نيز موفقيت آميز برداشته شود.
 
سهراب نژاد با اشاره به شرايط مهرام تصريح کرد: مهرام مدافع عنوان قهرماني است. آنها با تمام توان آماده مي‌شوند تا از اين عنوان دفاع کنند، اما امسال شرايط فرق مي‌کند. ما سال گذشته با وضعيتي خاص به فينال رسيدم اما حالا بسيار قدرتمند هستيم و انگيزه بالايي داريم تا رتبه‌ي سال گذشته‌مان را ارتقا بدهيم. مهرام پنج بازيکن موثر دارد اما از طرف ديگر فاصله نيمکت با اين مهره‌ها زياد است. ما در پتروشيمي در يک سطح هستيم و بازيکنان ذخيره نيز بسيار قابل اعتماد و اتکا هستند. اين فاکتور برتري ما است و بايد به خوبي از آن استفاده کنيم.
 
وي افزود: اين مساله شايد در بازي‌هاي نخست تاثير گذارد باشد اما اگر کار به مسابقه‌هاي چهارم و پنجم برسد. بازيکنان نيمکت‌نشين نقشي بزرگ پيدا خواهند کرد. مي‌دانم تمام نفرات پتروشيمي آماده‌اند تا با انگيزه در فينال بازي کنند. مهرام در ديدار نيمه نهايي نيز رقابت‌هاي سختي را گذرانده که باعث خستگي بازيکنانش شده است.
 
سهراب نژاد در پاسخ به اين سوال که رقابت بازيکنان زير سبد پتروشيمي را با خارجي‌هاي مهرام چطور مي‌بيند؟ بيان کرد: ما مهره‌هاي خوبي در منطقه‌هاي داخلي داريم که تجربه بازي برابر بسکتباليست‌هاي خارجي را دارند. آن‌ها در تيم ملي و باشگاه خوب کار کردند و در فينال ليگ نيز مي‌توانند بهترين باشند. معتقدم مشکلي نخواهيم داشت و شرايط مناسب خواهد بود.
 
وي در پايان بيان کرد: اميدوارم بتوانيم در اين هفته با تمرين‌هاي بهتر شرايط خوب تيم را حفظ کنيم. در دو مسابقه نخست که ميزبان هستيم بايد حداکثر نتيجه را بگيريم تا در ادامه بهتر کار کنيم.
 
تيم بسکتبال پتروشيمي و مهرام همانند فصل گذشته به فينال ليگ برتر رسيند که هفدهم و هجدهم اسفند در ماهشهر به مصاف يکديگر خواهند رفت.
 
 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار