تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۳۰۰۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلداجی باز هم لرزید
بخشدار بلداجی گفت: زمین‌لرزه‌ای به شدت 4.1 در مقیاس ریشتر بلداجی در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری را بار دیگر لرزاند.

اسفندیار کریمی اظهار کرد: شب گذشته در ساعت 22:54 دقیقه زلزله‌ای به بزرگی 4.1 در مقیاس ریشتر شهر بلداجی از توابع استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند.

وی افزود: در ادامه این زلزله همچنین دو پس لرزه نیز در ساعات 22:59 دقیقه به شدت 3.7 در مقیاس ریشتر و ساعت 2:44 بامداد امروز به شدت 1.2 در مقیاس ریشتر نیز در این منطقه ثبت شد.

کریمی ادامه داد: مردم شهر بلداجی در پی وقوع زمین‌لرزه 4.1 ریشتری خانه‌ها را ترک کرده و به خیابان‌ها آمده‌اند، این زمین‌لرزه با صدای هولناک همراه بوده که موجب وحشت مردم شهر بلداجی شده است.

بخشدار بلداجی خاطرنشان کرد: شدت زمین‌لرزه به حدی بوده که موجب لرزش شیشه‌ها در شهرهای بروجن، شهرکرد، کیار و فرخ‌شهر که در فاصله بسیار زیادی از شهر بلداجی قرار دارند، شده است.

وی با بیان اینکه با وقوع این زلزله تاکنون خسارتی گزارش نشده است، تصریح کرد: در پی وقوع زلزله‌هایی که در چند روز گذشته رخ داده بود دیوارهای بسیاری از خانه‌ها ترک برداشته و در این زلزله این ترک‌ها عمیق‌تر شده اما تخریب کامل گزارش نشده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار