تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۳۰۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در چهاردهمين دوره مسابقات نوآوري و ابتكارات دانش‌آموزي در دانشگاه صنعتي شريف
كسب 10 مقام برتر توسط دانش‌آموزان خوزستاني
رابط مسابقات نادكاپ دانش‌آموزي خوزستان با اشاره به برگزاري چهاردهمين دوره مسابقات نوآوري و ابتكارات دانش‌آموزي در دانشگاه صنعتي شريف در روزهاي 10 و 11 اسفندماه، گفت: در اين دوره از مسابقات 120 دانش‌آموز خوزستاني شركت كردند كه موفق به كسب 10 مقام برتر شدند.


 
رضا مريدالسادات  با بيان اين مطلب اظهارداشت: چهاردهين دوره مسابقات نادكاپ دانش‌آموزي با شركت بيش از 2 هزار و 100 دانش‌آموز از سراسر كشور در رشته‌هاي رباتيك، شيمي و زيست‌شناسي برگزار ‌شد.
 
وي با بيان اين‌كه حدود 35 تيم از خوزستان در اين مسابقات شركت كردند، افزود: محمدمهدي شكر و پويا صادقي مقام اول رشته ربات‌هاي همكار در مقطع ابتدايي، امير مظفري و نيما شالباف‌زاده مقام دوم رشته ربات‌هاي امدادگر و فاطمه ركني و ناهيد رستم‌پور مقام سوم ربات‌هاي انباردار در مقطع متوسطه را كسب كردند.
 
رابط مسابقات نادكاپ دانش‌آموزي خوزستان گفت: همچنين احمدرضا رنگيچي و مهراد زينالي از اهواز در مقطع ابتدايي مقام سوم ربات‌هاي فوتباليست و شايان محمودي و مهدي كياني در مقطع راهنمايي از شهر دزفول مقام سوم جابه‌جايي اورانيوم را از آن خود كردند.
 
مريد‌السادات ادامه‌داد: مقام نخست رشته شيمي در مقطع ابتدايي به علي رجبيان و اميرعلي حدادي از شهر دزفول و مقام سوم شيمي در مقطع ابتدايي به رضا اسلامي‌زاده، آريان ياوري و مبين نامداري از اين شهرستان اختصاص يافت.
 
وي با بيان اين‌كه تيم‌هاي خوزستان از شهرهاي اهواز، دزفول، آبادان، ماهشهر و انديمشك در اين دوره از مسابقات حضور يافتند، اظهارداشت: مريم مكتبي، مريم يعقوب‌وند و شقايق هدايت‌نژاد با كسب مقام نخست رشته شيمي در مقطع متوسطه و مريم مكتبي، ندا عسكري و فاطمه علي‌عبدي از شهرستان دزفول با كسب مقام نخست‌ جراحي رت در رشته زيست‌شناسي در مقطع متوسطه، ديگر دانش‌آموزان مقام‌آور خوزستاني در اين دوره از مسابقات هستند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار