تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۳۰۴۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
50میلیون!برای‌تمام‌نویسندگان ومولفان‌خوزستان
نویسندگان و مولفان برتر استان، در نمایشگاه کتاب که چند وقت پیش برگزار شد معادل 500 میلیون ریال بن خرید کتاب الکتونیکی را در اختیار این افراد قرار گرفت
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امسال برای مساعدت نویسندگان و مولفان برتر این استان معادل 500 میلیون ریال بن خرید کتاب الکتونیکی را در اختیار این افراد قرار گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر پیش از ظهر امروز سه شنبه در دهمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: امسال برای مساعدت نویسندگان و مولفان برتر استان، در  نمایشگاه کتاب که چند وقت پیش برگزار شد معادل 500 میلیون ریال بن خرید کتاب الکتونیکی را در اختیار این افراد قرار گرفت.

سپهر افزود: یکی از فعالیتهای که برای حمایت نویسندگان و مولفان در دستور کار خود قرار گرفت انی بود که تعدادی از آثار آنها را برای خرید کلی به وزارتخانه ها  و هیئت بررسی کتاب معرفی کنیم  که خریداری و در سراسر کشور توزیع شوند.

وی عنوان کرد: همچنین برای ترویج فرهنگی دفاع مقدس، در نمایشگاه کتاب بزرگ اهواز از چندین کتاب برتر در زمینه دفاع مقدس رونمایی شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خوزستان تصریح کرد: یکی از برنامه های مشترک این اداره کل و سازمان تبلیغات در سال 91 این بود که یک اردوی فرهنگی را برای افراد اهل قلم در سطح استان فراهم کردیم.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر تصریح کرد: نویسندگان فراوانی در استان خوزستان در بخشهای عربی و بختیاری در اختیار داریم که باید به  فعالان این حوزه تسهیلاتی داده شود و آنها را مورد حمایت قرار بدهیم.  

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اظهار کرد: کنگره سید نعمت الله جزایری یکی از شاهکارهای فرهنگی استان خوزستان بود که تا به حال به این عظمت به آن چرداخته نشده بود.

وی عنوان کرد: در این کنگره 30 مقاله در موضوعات فرهنگی و سیاسی ارائه شد که در نهایت توسط هیئت علمی این کنگره 18 طرح را به عنوان طرح برتر و پنج مقاله را به عنوان مقاله برتر معرفی کردند. همچنین نوسندگان این مقالات هدایای خود را از دست آیت الله جزایری و سایر مسئولان استان دریافت کردند.

سپهر با بیان اینکه خواندن پیام مقام معظم رهبری باعث شد این کنگره بازتاب ملی را در بر داشته باشد، گفت: در پایان کنگره نیز پیام آایت الله صافی گلپایگانی  خوانده شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: کنگره از لحاظ محتوایی و اجرایی بسیار فاخر و ارزشمند بود و برپایی این کنگره بزرگ یک کار جمعی بود و تلاش همگان در این کنگره جای تشکر دارد. در سه ماهه اول سال جاری نیز  کنگره شیخ علی هویزی را در شهرستان هویزه خواهیم داشت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار