تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۰۷۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیروزی: بازیکنان صنعت نفت به خودباوری رسیده‌اند
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت با انجام بازی‌های خوب در هفته‌های گشته به خودباوری رسیده‌اند.

علیرضا فیروزی اظهار کرد: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بازی سنگینی را مقابل فولاد پشت سر گذاشته و باز هم می‌گویم که متاسفم در این برهه زمانی دو تیم خوزستانی در شرایطی که هر دو به امتیاز کامل مسابقه احتیاج داشته به مصاف هم رفتند.

وی از دیدار تیمش در برابر فولاد خوزستان گفت و اضافه کرد: هر دو تیم موقعیت‌های خوبی را برای گلزنی از دست داده و این سیامک سرلک بود که از موقعیت خود به نحو احسن استفاده کرده تا قرعه پیروزی به سود صنعت نفت رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در همین خصوص افزود: بسیار خوشحال هستیم که توانستیم در مسابقه برابر فولاد خوزستان با استفاده از کارهای تاکتیکی یکی از بهترین خط هافبک‌های حال حاضر فوتبال کشور را به درد سر بیندازیم.

وی در ادامه با برابر خواندن تقریبی شرایط دو تیم صنعت نفت و داماش از بازی بعدی تیمش گفت و خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم با ارائه بازی‌های خوب در هفته‌های گذشته به خودباوری رسیده و در بازی برابر داماش در وهله نخست قصد آن را داشته که در حمله موفق عمل کرده و سپس آرایش دفاعی‌مان را نیز حفظ کنیم.

فیروزی در پایان عنوان کرد: دیگر فرصت از دست دادن امتیاز نداشته و باید هر سه امتیاز بازی در برابر داماش گیلان را به دست آوریم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار