تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۳۰۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفرين بر آنهايي که گهر را سقوط دادند
با شکست پرگل و خانگي تيم گهردورود پرونده اين تيم بسته شد و دورودي‌‌ها وداع تلخ و دردناکي با رقابت‌هاي ليگ برتر داشتند.

 سه تيکه حرف حساب
چقدر الکي خوش شده‌ايم!

ديروز در همين روزنامه خودمان اظهار خوشحالي کرده بوديم جواد کاظميان به رغم آن که دقيقه 60 بازي تراکتورسازي – نفت تهران تعويض شد اما اعتراض نکرد و حرکت معمولي داشت و رفت روي نيمکت‌ نشست! و وقتي اين خبر را من خواندم پيش خودم گفتم ببين چقدر الکي خوش شده‌ايم که وقتي بازيکن تعويض مي‌شود و يقه مربي‌اش را نمي‌گيرد خوشحال مي‌شويم و در وصفش مي‌نويسيم! در حالي که تو فوتبال روز دنيا اين حرکات محلي از اعراب ندارد. وقتي ليونل مسي تعويض يا کريستيانو رونالدو به نيمکت‌ ذخيره‌ها تبعيد مي‌شود حساب بقيه فوتباليست‌ها مشخص است. اگر ما خبرنگاران به بازيکنان نازک نارنجي بها ندهيم و به حرکات سخيف‌شان بي‌اهميت باشيم آن وقت ديگر نمي‌نويسيم فلان بازيکن فيکس فلان تيم بابت تعويضش به مربي‌اش غرولند نکرده!

نفرين بر آنهايي که گهر را سقوط دادند
با شکست پرگل و خانگي تيم گهردورود پرونده اين تيم بسته شد و دورودي‌‌ها وداع تلخ و دردناکي با رقابت‌هاي ليگ برتر داشتند. گهر که با فقر و نداري براي اولين‌بار قدم به ليگ گذاشته بود فقط يکسال ميهمان باشد و حالا دوباره بايد به دسته اول ليگ آزادگان بروند تا شايد وقتي ديگر به ليگ برتر برگردند که ما فکر نمي‌کنيم چون وقتي گهر براي اولين‌بار به ليگ آمد اين وضعيتش بود واي به اين که تجربه دومش باشد. با اين حال معتقدم گهر اين پتانسل را داشت که سقوط نکند اما کدام تيم را سراغ داريد که يک نيم فصل کامل در همه بازي‌هايش ميهمان باشد؟ شک ندارم اگر گهر مثل بقيه تيم‌ها از مزاياي ميزباني محروم نمي‌شد امروز حداقل 30 امتياز اندوخته بود و يا در بعضي بازي‌ها داوران حق اين تيم را پايمال کردند مثل بازي رفت با پرسپوليس، به هر حال واقعا حيف شد گهر سقوط کرد زيرا هواداران با معرفتي داشت که حتي ميهمانان را تشويق مي‌کردند.

چه زود بادمان خوابيد
90: همين چند روز پيش بود که علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال مژده داد در ارديبهشت سال آينده پست‌هاي کليدي AFC از آن ايران خواهد شد و نويد داد که نامزد رياست کنفدراسيون فوتبال قاره کهن خواهد شد اما حالا که مهلت ثبت نام به اتمام رسيد مشخص شد حتي در فهرست آبدارچي‌هاي AFC هم نماينده نداريم و از اين رو خيال کشورهاي عربي راحت شد که طبق معمول دوره‌هاي قبل خبري از ما نخواهد بود! جالب اين که در آخرين روزهاي ثبت نام نامزدها با آب و تاب فراوان گفته شد فريده شجاعي همسر منصورخان پورحيدري و نايب رئيس سوم فدراسيون فوتبال در انتخابات اين کنفدراسيون کانديدا شده اما کفاشيان با شفافيت خاصي گفت ما اشتباه کرديم و يادمان نبود دو سال بعد بايد در بخش خانم‌ها نامزد معرفي کنيم که اين اطلاع‌رساني شفاف و به موقع را به فال نيک مي‌گيريم و از اين که خيلي زود بادمان خوابيد احساس غرور مي‌کنيم و حالا خيالمان راحت‌تر از گذشته شده و اين که عددي در AFC نيستيم!

برچسب ها: گهر ، سقوط
:
:
:
آخرین اخبار