تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۰۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نبرد بندری‌های جنوب با بندری‌های شمال
از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، صنعت نفت در یک دیدار حساس میهمان تیم داماش گیلان در رشت خواهد بود.

تیم صنعت نفت آبادان روز جمعه در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه عضدی رشت میهمان داماش گیلان خواهد بود.

تیم صنعت نفت آبادان گرچه وضعیت به مراتب بدتری نسبت به رقیب گیلانی خود دارد اما با نیم نگاهی به برنامه مسابقات، راه به مراتب آسانتر صنعت نفت برای بقا در لیگ برتر نمایان می‌شود.

صنعت نفت با برد روحیه بخشی که در هفته گذشته در آبادان به دست آورد پای به این میدان سخت خواهد گذاشت و بازیکنان این تیم قصد دارند با کسب هر سه امتیاز این دیدار به هوادرانشان پیام خوبی برای بقا در لیگ برتر دهند.

نفتی‌ها به خوبی می‌دانند که با پیروزی در این دیدار می‌توانند در آبادان سه امتیاز دیگر از سایپا گرفته و امید ماندن در لیگ برتر برای این تیم صد چندان کنند.

طلایی پوشان آبادانی در ادامه راه با تیم‌هایی چون سایپا، راه آهن و پیکان در آبادان مصاف خواهد کرد و در خارج از خانه مس کرمان و ذوب آهن را در پیش روی خواهند داشت.

نکته جالب در مورد آبادانی‌ها این است که این تیم تاکنون در رشت بازنده این میدان نبوده است.

داماش گیلان، طرف دیگر این دیدار است که چند روزی است بوی بحران را استشمام می‌کند و تشنج در مدیریت و کادر فنی این تیم نمایان شده است.

رشتی‌ها کار بسیار سختی را در مقابل نفت اوج گرفته دارند چرا که با فوران آتش نفت کمتر تیمی جلودار تیم خوش نقش جنوب خواهد بود.

یاران دیار میرزا به خوبی این موضوع را درک می‌کنند و در صورتی که بر نفت آبادان پیروز نشوند در ادامه، راه سختی برای ماندن در لیگ برتر خواهد داشت.

این تیم در ادامه راه گهر درود نفت تهران، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و در دیدار پایانی لیگ استقلال تهران پیش‌روی خواهند داشت که مطمئنا کسب امتیاز از این دیدارها به مراتب سخت‌تر از کسب امتیاز میدان نفت آبادان است.

داماشی‌ها آخر سال را در آستانه خانه تکانی در کادر اجرایی تیم قرار گرفته‌اند و شاید این موضوع تاثیرات منفی بر روند نتیجه گیری این تیم بگذارد.

باید منتظر ماند و دید که نبرد شمال و جنوب در پایان 90 دقیقه چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت و کدامیک از این میدان سخت کامروا خارج خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار