تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۳۰۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شركت كماندار خوزستاني در مسابقات جايزه بزرگ كشور
كماندار ملي‌ پوش خوزستاني نوزدهم اسفندماه در مسابقات جايزه بزرگ كشور حضور مي‌يابد.
 
غلامرضا رحيمي اظهاركرد: آماگي‌ام خوب است ولي به دليل آسيب‌ديدگي دستم پنج، شش روز از تمرينات دور بودم و نتوانستم در اردوي تيم‌ملي كه به تازگي به پايان رسيده است، خوب تمرين كنم.
 
وي افزود: هم‌اكنون تمريناتم را آغاز كرده‌ام؛ صبح و بعدازظهر تمرين دارم و بدنسازي هم كار مي‌كنم. مسابقات ليگ نيز جمعه گذشته به پايان رسيد و من نفر اول ليگ شدم. اميدوارم بتوانم در مسابقات جايزه بزرگ تبريز نيز مقام بياورم.
 
اين كماندار خوزستاني بيان‌كرد: فكر مي‌كنم به جز من، عباس اسماعيل‌وندي در ماده كامپوند نيز از خوزستان در اين رقابت‌ها شركت كند. اين مسابقات به صورت آزاد انجام مي‌شود و همه ملي‌پوشان موظف به شركت در آن هستند.
 
وي خاطرنشان‌كرد: اولين دوره‌اي است كه مسابقات جايزه بزرگ در ايران برگزار مي‌شود كه براي تشويق كمانداران است و فكر مي‌كنم جنبه انتخابي تيم‌ملي نيز داشته باشد.
 
رحيمي ادامه‌داد: در اين مسابقات از رقبايم شناخت دارم و نسبتا آماده هستم. البته مدتي است كه در مسافت 70 متر فعاليت نداشته‌ام ولي اميدوارم مقام بياورم.
 
به گزارش ايسنا، مسابقات جايزه بزرگ تيراندازي باكمان كشور در دو بخش آقايان و بانوان و در ماده‌هاي ريكرو و كامپوند از 19 اسفندماه به مدت سه روز در تبريز برگزار مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار