تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۰۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عباس نواصرزاده:
نوری خدایاری یکی از تکنیکی ترین فوتبالیستهای آسیا بود
کی از همبازی نوری خدایاری گفت: او یکی از تکنیکی ترین و خلاقترین فوتبالیست ها در آسیا بود و فکر می کنم دیگر کسی نخواهد آمد که چنین تکنیکی داشته باشد.

عباس نواصر زاده در خصوص نوری خدایاری یکی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان که روز پنج شنبه به دیار باقی شتافت، اظهار کرد: نوری انسان متواضعی و متینی بود و به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان بازی های بی نظیری در تیم نیرو، جنوب و پاس اهواز بر جای گذاشت و امروز نبود او برای فوتبال استان یک فقدان است.

وی بیان کرد: شروع فوتبال وی در خوزستان با تیم پاس اهواز به مربیگری آقای سه برادران بود و بعدها به تیم جنوب آمد و پس از آن در تیم نیرو اهواز توپ زد.

نواصرزاده گفت: متاسفانه اکنون خیلی از آدمهای غیر فوتبالی در راس هستند و فوتبالی های واقعی کنار مانده اند. شاید کسی اکنون نوری را نمی شناخت اما تمام فوتبالی های دهه 50 و 60 او را می شناسند.

وی تصریح کرد: خدایاری فوتبالیست خارق العاده ای بود اما به حقش نرسید. نوری در آن دوران گلرهای معروف ایران نظیر ناصر حجازی و رضا وطن خواه را بارها آزار می داد. بازی به یاد ماندنی نیروی اهواز و پرسپولیس تهران هیچ موقع از یادها نمی رود که نوری در آن بازی ناب ترین صحنه های فوتبال را آفرید.

به گزارش مهر، مراسم تشییع پیکر این مرحوم ساعت 9 صبح امروز جمعه از ورزشگاه تختی اهواز به سمت بهشت شهدا برگزار شد.

نوری خدایاری بازیکن مطرح فوتبال خوزستان در دهه 50 صبح بامداد روز پنج شنبه به علت عارضه سکته مغزی در خانه اش به دیار ابدی شتافت.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: نوری خدایاری
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پیروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
0
بدوشک او ماهرترین دریبلزن تاریخ فوتبال ایران هست.کاش هنراو دربازیهای تخت جمشیدازبرنامه90پخش میشد تاجوانان امروز ازدیدن حرکات اعجاب انگیزش متحیرشوند.قبول ئدارید! از وطنخواه و...بپرسید. اومیتوانست در اسیا بهترین باشد اگر راه ورسم کنار امدن با پایتخت نشینان را... مجله دنیای ورزش قدیم نوشته بود= باریتم تیمپو دریک مترمربع ازچندنفرعبورمیکند. یادش گرامی باد.
:
:
:
آخرین اخبار