تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۰۸۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
منشا گرانی‌ ها سوء مدیریت دولتمردان است
منشاء گرانی‌ها ناشی از عدم نظارت صحیح و سوءمدیریت از سوی دولتمردان است / عدم نظارت صحیح بر بازارها و قیمت کالاها باعث اختلاف قیمت در بازارهای مختلف شده است / متاسفانه قیمت کالاهای بازار شهرستان خرمشهر نسبت به قیمت کالاهای دیگر شهرستان ها بالاتر است
 امام جمعه خرمشهر گفت: منشاء گرانی‌ها ناشی از عدم نظارت صحیح و سوءمدیریت از سوی دولتمردان است.

حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر و در بین نمازگزاران ولایی اظهار کرد: عدم نظارت صحیح بر بازارها و قیمت کالاها باعث اختلاف قیمت در بازارهای مختلف شده است.

وی اضافه کرد: اگر نظارت دولت و دستگاه‌های اجرایی بر بازارها فعال‌تر شود یقینا افراد سودجو تحت فشار قرار می ‌گیرند و قیمت کالاها به حد معقول می‌رسد.

امام جمعه خرمشهر روحیه مصرف گرایی را یکی از مشکلات اقتصادی در جامعه عنوان کرد و گفت: اگر مردم بتوانند در مصرف خود صرفه جویی کنند و از خرید برخی کالاهای غیر ضروری خودداری کنند، قیمت کالاها خود به خود کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: واسطه گری و دلالی از دیگر عواملی هستند که نقش موثری در گرانی‌ها دارند.

وی با اشاره به گرانی‌های اقلام و کالاها در شهرستان خرمشهر گفت: متاسفانه قیمت کالاهای بازار شهرستان خرمشهر نسبت به قیمت کالاهای دیگر شهرستان ها بالاتر است.

موسوی با بیان اینکه مسئولان خرمشهری باید نظارت ویژه‌ای بر بازار داشته باشند، افزود: این مهم البته با تعل و همکاری مضاعف شهروندان نیز موثرتر اجرایی و محقق می‌شود.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه به فریضه امر به معروف و  نهی از منکر اشاره کرد و گفت: نقش مردم در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در کاهش منکرات در جامعه کمک کند.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین دولت نیز باید به همراه مردم برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نقش ارزنده‌ای ایفا کند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
هم شهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
0
2
به شدت موافقم.خیلی از قیمت ها کاذبانه بالاست!همه کالاها که خارجی نیستند که گرون شده باشند.از داخل گرون شده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
0
2
منشا گراني ها تك تك ماها هستيم
چو نيك بنگريم مي بينيم كه در سرنوشت خودمان تك تك افراد موثرند
زماني مي توانيم پيشرفت كنيم كه بخواهيم درست كار كنيم
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
0
0
خدا پدر مادرت را بیامرزد که حرف حقی زدی بخدا اگر دنیا برعلیه ما متحد شوداما ما خودمان با خودمان وخدایمان صادق باشیم کشورمان هیچ آسیبی نخواهد دید اما چه کنیم .............
:
:
:
آخرین اخبار