تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۳۰۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علی فیروزی: از موقعیت‌ها استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید بازیکنان تیمش نتوانستند از موقعیت‌هایی که به دست آوردند استفاده کنند.


علی فیروزی پس از شکست 3 بر یک نفت آبادان برابر داماش در نشست خبری گفت: ما دو نیمه متفاوت را داشتیم؛ در ابتدا بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم ولی در نیمه دوم انسجام‌مان را از دست دادیم و نتوانستیم بازی خوبی را ارایه دهیم. ما بزرگ‌ترین مشکل‌مان ناهماهنگی در خط دفاع بود و همچنین در خط حمله وقتی که توپ را از هافبک‌های داماش می‌گرفتیم، ناگهان سرعت بازی ما کاهش پیدا می‌کرد و این باعث می‌شد تیم داماش سریع‌تر جمع شود. آن‌ها هم با فشار از سمت راست به تیم ما، در ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شدند.

وی افزود: آن‌ها امروز از ضربات ایستگاهی و کرنر به خوبی استفاده کردند و توانستند به گل برسند. نباید از بازی خوب داماش غافل شویم، آن‌ها خیلی پرانگیزه بودند. ما هم موقعیت گل داشتیم ولی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. ما باید از سرعت‌ مهاجمان‌مان در مقابل دفاع کند داماش استفاده می‌کردیم که این طور نشد.

فیروزی در ادامه گفت: موقعیت‌های ما گل نشد ولی اگر می‌توانستیم آن‌ها را گل کنیم چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد. در بخش دفاعی متراکم بازی نکردیم و به همین دلیل برتری خود در دقایق اولیه بازی را از دست دادیم و در ادامه چیزی برای از دست دادن نداشتیم، به همین دلیل بیشتر به فکر حمله کردن بودیم.

سرمربی نفت آبادان گفت: امروز توپ‌گیری از خط هافبک داماش به راحتی برای ما امکان‌پذیر بود ولی با این توپ‌گیری‌ها مهاجمان ما نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

وی همچنین درباره 16 تیمی شدن لیگ برتر گفت: ایران کشور پهناوری است و حق مردم ایران است که لیگ 18 تیمی داشته باشد. ما باید کارشناسی کنیم که اگر لیگ 18 تیمی برگزار کنیم بهتر است یا با نظر یک سرمربی برای فرصت بیشتر و داشتن اردویی بیشتر، لیگ را 16 تیمی کنیم.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار