تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۳۱۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیک نوروزی ابتدایی‌ها در فضای مجازی
پیک نوروزی برای دانش آموزان شهر تهران نخستین بار با عنوان " پیک بهاری " در فضای مجازی منتشر می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در مصاحبه با واحد مرکزی خبرافزود: محتوای این پیک متناسب با دروس هر یک از پایه های تحصیلی در گروه تولید محتوای آموزش ابتدایی تهیه شده است که از 28 اسفند در سایت اینترنتی این اداره کل در دسترس دانش آموزان و اولیایشان قرار می گیرد.
 
 
فرناز بیکی گفت: پاسخگویی به پرسش های این پیک ، اختیاری و داوطلبانه است و دانش آموزان و خانواده ها متناسب با امکانات و علاقمندی می توانند آن را حل و پاسخ ها را از طریق ایمیل برای  معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ارسال کنند.
 
 
وی افزود : به شماری از افرادی که به پرسش های این پیک پاسخ درست داده باشند ، اردیبهشت 92 به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
 
 
اسامی برگزیدگان نیز از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام می شود.
 
 
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش نیز پیشتر در مصاحبه باخبرنگار ما از تفویض تهیه و توزیع پیک های نوروزی ویژه دانش آموزان ابتدایی به ادارات این وزارتخانه در استان ها خبر داده بود.
 
 
به گفته فاطمه قربان به ادارات کل آموزش و پرورش تاکید شده است که پیک های نوروزی را به شکل متمرکز ارائه نکنند و این کار را به مدارس و معلمان واگذار کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
AMIRO
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
0
0
اینجا خوزنیوزه بعدشما خبر واسه تهرانیا میدین!؟
:
:
:
آخرین اخبار