تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۱۱۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رحیمی:خودروسازان به من و مردم عیدی بدهند
معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان کاهش می‌یابد.ومدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از انجام توافق با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای کاهش قیمت انواع محصولات این گروه خودروسازی خبر داد.

محمدرضا رحیمی در مراسم رونمایی از سه محصول جدید گروه خودروسازی سایپا گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان کاهش خواهد یافت.

وی افزود: خودروسازی با این کار به بنده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مردم عیدی بدهند.

وی خواستار برنامه‌ریزی برای صادرات 100 تا 200 هزار خودرو برای سال آینده شد و گفت: خودروسازان با این کار می‌توانند نیازهای ارزی‌شان را خودشان تامین کنند و اضافه آن را نیز به بانک مرکزی بدهند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این برنامه از انجام توافق با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای کاهش قیمت انواع محصولات این گروه خودروسازی خبر داد.

سعید مدنی گفت: اگرچه با شرایط فعلی امکان کاهش قیمت خودرو وجود ندارد اما به منظور تنظیم بازار و عمل به توافقات با وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمتها را در بازار کاهش خواهیم داد.

وی خواستار واگذاری قیمت‌گذاری خودرو به خودروسازان شد و در عین حال افزود: نظارت عالیه از سوی سازمان‌های دولتی بر بازار خودرو همچنان می‌تواند حفظ شود.

شورای رقابت در جلسه عصر امروز یکشنبه خود قرار است چارچوب قیمت‌گذاری خودرو را نهایی و تصویب کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار