تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۳۱۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چمن مصنوعی رشته‌ هایمان را پنبه کرد!
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص بازی مقابل داماش گیلان گفت: در حالی که می‌توانستیم به گل دوم برسیم، چمن مصنوعی همه رشته‌هایمان را پنبه‌هایمان کرد.

علیرضا فیروزی  در خصوص دیدار تیمش مقابل داماش در گیلان اظهار کرد: همان‌گونه که پیش بینی می‌شد یک مصاف بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در این بازی هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این بازی به اندازه شش امتیاز برای ما ارزش داشت در حالی که آغاز کننده خوبی نبودیم و به مرور بر بازی تسلط پیدا کردیم، به دروازه حریف نزدیک شدیم و به گل هم رسیدیم.

سرمربی طلایی پوشان آبادانی افزود: در حالی که می‌توانستیم به گل دوم برسیم، چمن مصنوعی همه رشته‌هایمان را پنبه‌ کرد و مدت زمان کمی که برای تمرین در چمن مصنوعی در اختیار داشتیم نیز باران باریدن گرفت تا موفق با هماهنگ شدن با این نوع چمن نشویم.

وی اضافه کرد: پس از دریافت گل اول تا پایان نیمه اول از نقاط ضعف حریف قصد داشتیم که به دروازه حریف استفاده کنیم که روی یک اتفاق گل دوم را نیز دریافت کردیم.

فیروزی تصریح کرد: اگر بشاگردی روی گل اول کمی بیشتر به بدن خود کشش میداد شاید می‌توانست توپ را مهار کند، به هر حال تعلل مدافعان نیز در به ثمر رسیدن این گل دخیل بود.

وی همچنین عنوان کرد: در نیمه دوم بهتر شروع کردیم ولی نبودن والری الکسانیان و حسین بغلانی باعث ناهماهنگی خط دفاعی ما شد و در نتیجه گل سوم را نیز دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: سرلک در این بازی میدان را به خوبی مدیریت کرد اما برای رسیدن به گل مجبور به تغییرهای تاکتیکی شدیم تا به گل برسیم اما چمن مصنوعی و احساسی بازی کردن بازیکنان من در نیمه دوم باعث شد ما نتوانیم به گل برسیم.

وی در مورد گل‌های داماش که هر سه به یک شکل به ثمر رسیدند، اظهار کرد: در طول هفته گذشته روی این ضعف بسیار کار کردیم ولی استفاده از دو بازیکن جدید در خط دفاع و عدم هماهنگی مدافعان و قدرت سرزنی مهاجمان حریف با قامتی که داشتند کار را بر ما سخت کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار