تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۳۱۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی: بازیکنانم زود به خود آمدند
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از پیروزی چهار بر یک تیمش برابر گهر دورود گفت:بازی با تیم‌های ته جدولی سخت است و گهر هم در پایین جدول قرار دارد.

حسین فرکی


حسین فرکی در نشست خبری اظهار کرد: ما در دقایق ابتدایی روی یک اشتباه گل خوردیم ولی خوشبختانه بازیکنانم زود به خود آمدند و توانستند گل خورده را جبران کنند. در ادامه روی یک برنامه تمرینی کار کرده توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.
وی ادامه داد:ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم ولی نشد.من این موضوع را در رختکن به بازیکنانم گفتم، به همین دلیل دیدید که در نیمه دوم توانستند از فرصت‌ها استفاده کنند و دو گل دیگر نیز به ثمر برسانند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد:تیم گهر با توجه به اینکه در انتهای جدول قرار دارد در هیچ شرایطی ضد فوتبال بازی نمی‌کرد و دیدید که بازیکنان‌شان با چه انگیزه‌ای به تلاش خود برای جبران گل‌های خورده ادامه می‌دادند به همین علت جا دارد از این شهامت مایلی کهن تشکر کنم که فوتبال سالمی را ارائه کرد.
فرکی با اشاره به وضعیت زمین گفت:ما در این باره با افراد زیادی صحبت کردیم ولی گوش به حرف‌مان نمی‌دهند. در این زمین توپ از زیر پای بازیکنانم جدا می‌شد و در کنترل آن هم با مشکل مواجه بودند. این زمین به هیچ وجه شرایط یک بازی روان را ندارد. امیدوارم مسئولان شرایط زمین را پیگیری کنند تا وضعیت بهتر شود.
حسین فرکی در پایان اضافه کرد:جا دارد درگذشت نوری خدایاری، پیشکسوت فوتبال را به خانواده او و جامعه ورزش تسلیت عرض کنم.
 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار