تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۳۱۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکذیب تبدیل ائتلاف سه‌نفره به دو نفره
غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس با بیان اینکه هنوز زمانی برای معرفی نامزدنهایی ۱+۲ مشخص نشده است، گفت: تبدیل ائتلاف سه‌نفره به دو نفره صحت ندارد.

غلامعلی حداد عادل در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره زمان معرفی نامزد نهایی ائتلاف ۱+۲، گفت: ائتلاف سه گانه هنوز زمان دقیقی برای معرفی کاندیدای خود مشخص نکرده است.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در ۱+۲ برای کارآمدی دولت‌آینده است
نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده در ائتلاف سه گانه، ادامه داد: هدف آن است که دولت آینده  برای افزون‌تر شدن کارایی خود هم برنامه و هم تیم داشته باشد و مردم نیز با اطمینان خاطر بیشتری وارد عرصه انتخابات شوند.

هنوز زمانی برای معرفی نامزدنهایی ۱+۲ مشخص نشده است

وی با بیان اینکه البته این امر بدین معنا نیست که در صورت انتخاب یکی از این سه نفر به عنوان رئیس جمهور دو نفر دیگر در کابینه وی حضور داشته باشند، افزود: هدف اصلی این است که برنامه‌های تنظیمی و اطلاعات گردآوری شده، به رئیس جمهور منتخب تقدیم شود.

تبدیل ائتلاف سه‌نفره به دو نفره صحت ندارد

این نماینده مردم در مجلس نهم در پاسخ به شایعاتی مبنی بر تبدیل ائتلاف سه نفره به ائتلاف دونفره گفت: من از طرح این مسائل حیرت می کنم، میتوان بسیاری از مطالبی را که صحت نداره عنوان کرد.
:
:
:
آخرین اخبار