تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۳۱۶۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخورد جدی با مظاهر بدحجابی در نوروز
فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: برخورد جدی با مظاهر بدحجابی در نوروز 92 صورت می گیرد.

پیش بینی می شود شاهد رشد 10 تا 15 درصدی گردشگران به استان باشیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: ایجاد آرامش، رضایتمندی مردم، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، کاهش تلفات جاده ای، برقراری نظم و امنیت،کنترل وسایط نقلیه و برخورد قاطع با متخلفان از جمله اهداف طرح نوروزی است.
 
مسکنی با بیان اینکه یکی از ماموریتهای اصلی نیروی انتظامی برخورد با مظاهر علنی فساد اخلاقی است،گفت:  با مظاهر بی حجابی و بد حجابی برخورد جدی می شود.
 
وی با بیان اینکه مسافران و گردشگران نباید مازندران را محلی برای ارتکاب کارهای غیر اخلاقی بدانند،گفت: نیروی انتظامی و تمام واحدهای یگان امداد در برخورد با مظاهر غیر اخلاقی کوشا باشند و با این افراد  طبق موازین قانونی  برخورد  قاطع صورت گیرد.
 
وی بیان داشت: هزار و 700 نیروی پلیش راهور،255 اتومبیل و 100 دستگاه موتور در ایام نوروز به مسافران خدمات ارائه می کنند. طرح نوروزی 92 از 27 اسفند آغاز و تا 17 فروردین اجرایی می شود.
 
تامین آرامش مسافران نوروزی توسط ناجا

استاندار مازندران گفت: نیروی انتظامی زمینه امنیت و آرامش را برای مسافران نوروزی فراهم سازد. سید علی اکبر طاهایی در رزمایش طرح نوروزی 92 در ساری اظهار داشت: همیاران پلیس،پایگاه امداد،هلال احمر،اورژانس،بهداشت و درمان  وهمه سازمان ها برای امنیت و ارامش مسافران نوروزی بسیج شوند.
 
وی با بیان اینکه یکی از مقصدهای اصلی گردشگران برای مسافرت به مازندران خواهد بود،گفت: امسال شاهد بار ترافیکی در جاده های مواصلاتی استان خواهیم بود.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران به عنوان قطب صنعت گردشگری در کشور محسوب می شود،گفت: نیروی انتظامی باید زمینه امنیت و ارامش را برای مسافران نوروز فراهم کنند .
 
طاهایی با اشاره به اینکه سال پیش روسال پایانی دولت دهم است،گفت: انتظار داریم دولت دهم در ماهای پایانی سال خدمات شایسته ای به مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی ارائه کند.
 
طاهایی  از همدلی و عزم نیروی انتظامی مازندران جهت خدمت رسانی بی منت به مسافران نوروزی تفدیر کرد و گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو طرح نوروزی تا 17 فروردین 92 ادامه خواهد داشت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار