تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي تيم فوتبال استقلال‌ خوزستان: شانس اول صعود هستيم
سرمربي تيم فوتبال استقلال‌خوزستان پس از شكست تيمش برابر راهيان كرمانشاه در هفته بيست‌وسوم ليگ دسته اول كشور گفت: باوجود شكست در اين ديدار هنوز هم شانس اول صعود به ليگ برتر هستيم.

عبدالمجید باقری نیا سرمربی استقلال خوزستان

 
عبدالمجيد باقري‌نيا اظهار‌كرد: بازي سخت و سنگيني داشتيم و هر دو تيم موقعيت گل داشتند. البته موقعيت‌هاي گل ما بيشتر از آن‌ها بود. راهيان روي يك ضربه ايستگاهي در دقيقه 82 به ما گل زد و ما ديگر نتوانستيم جبران كنيم.  
 
وي با اشاره به فاصله يك امتيازي ساير تيم‌ها با استقلال در جدول گفت: مسابقات در هفته‌هاي پاياني قرار دارد و تيم‌هايي كه پشت سر ما قرار گرفته‌اند، براي رسيدن به صدر كوتاه نمي‌آيند.
 
سرمربي تيم فوتبال استقلال‌خوزستان اضافه‌كرد: آن‌ها نيز مانند ما به دنبال صعود هستند و اگرچه با ما يك امتياز فاصله دارند اما در بازي‌هاي آينده تيم‌هاي مدعي بايد به مصاف يكديگر بروند كه اين باعث خواهد شد امتياز از دست بدهند.  
 
وي در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي تيم عنوان‌كرد: بعد از اين بازي چند روزي به بازيكنانم استراحت داده‌ام و از 26 اسفندماه مجددا تمرينات‌مان را شروع خواهيم كرد و در ايام نوروز هم به تمرينات‌مان ادامه خواهيم داد.  
 
باقري‌نيا افزود: ما دو ديدار تداركاتي پيش‌رو خواهيم داشت كه در يكي از آن‌ها، 28 اسفندماه در آبادان به مصاف نفت‌نوين خواهيم رفت و در ديگر مسابقه، چهارم فروردين‌ماه در دزفول برابر منتخب اين شهر بازي خواهيم كرد.  
 
به گزارش ايسنا، تيم استقلال‌خوزستان در هفته بيست و سوم ليگ دسته اول كشور روز دوشنبه (21 اسفندماه) در كرمانشاه به مصاف راهيان رفت كه در پايان با يك گل شكست خورد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار