تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۳۱۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
5 بازي آخر براي تراکتور حکم فينال را دارد
سيد مهدي سيدصالحي مهاجم بلند قامت تراکتورسازي تبريز اين هفته ها در اوج آمادگي قرار دارد.

 او در بازي با الجيش قطر هم يک گل براي سرخپوشان تبريزي به ثمر رساند ولي تراکتور در نهايت به تساوي رسيد. سيدصالحي در مورد وضعيت تيمش در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر و همچنين مسائل مختلف ديگر به سوالات خبرآنلاين پاسخ مي دهد. حرف هاي مهاجم تراکتور را مي خوانيد.
بازي با الجيش چطور بود؟
بازي خوبي بود. ما حريف را آناليز کرده بوديم و مي دانستيم بازي سختي داريم. الجيش 6 بازيکن غيربومي داشت که تابعيت قطري گرفته بودند. ما 2 بار از حريف پيش افتاديم ولي در نهايت قسمت اين بود که مساوي کنيم.
قبول داري خوش شانس بوديد که در نهايت گل مساوي را زديد؟
ما بايد بازي را مي برديم و معتقدم داور به اشتباه به ضرر ما پنالتي گرفت و اگر آن اشتباه داوري نبود به احتمال زياد برنده مي شديم. با اين حال اين بازي سخت بود و ما حداقل يک مساوي در زمين حريف گرفتيم.
مي داني که پانزدهمين گل خودت را در ليگ قهرمانان آسيا زدي؟
به هر حال اين هم از لطف و عنايت خدا بوده و اميدوارم در بازي هاي آينده هم گل بزنم. من خودم را بازيکن بزرگي نمي دانم و از خيلي ها در اين فوتبال کوچکتر هستم.
راستي قصد نداري نحوه خوشحالي هاي بعد از گل ات را عوض کني؟
خير، من از اول هم همين طوري خوشحالي مي کردم و قصد ندارم آن را عوض کنم. من بابت هر خوشحالي در ليگ قهرمانان آسيا 1000 تا 1500 دلار جريمه مي شوم ولي اگر گل بزنم باز هم همين طور خوشحالي مي کنم. من هميشه به خداوند و اهل بيت متوسل مي شوم و اگر هم در زندگي چيزي داشته باشم از لطف و عنايت آنها است.
فکر مي کني تراکتور از اين گروه صعود کند؟
من معتقدم هنوز هيچ چيز معلوم نيست و ما کار آساني نداريم. تا الان 4 امتياز گرفتيم ولي نبايد مغرور شويم.
شرايط تراکتور را در ليگ برتر چطور مي بيني؟
هر چه خدا بخواهد همان طور خواهد شد و سرنوشت همه دست او است. ما اگر سپاهان را ببريم دوباره شانس زيادي براي قهرماني خواهيم داشت و اگر پيروز نشويم طبيعتا کار تراکتور سخت تر خواهد شد. 5 بازي آخر حکم فينال را دارد و بايد بيشترين امتياز را بگيريم.
راستي مثل اين که گفته بودي خوشحال هستي که در ابتداي فصل به استقلال نرفتي؟
من براي همه رسانه ها احترام قائل هستم ولي با يکي از سايت هاي خبري مصاحبه کردم که حرف هاي مرا طور ديگري نوشتند. من به هيچ عنوان نگفتم که از نرفتن به استقلال خوشحالم و اصلا بحث رفتن من به استقلال در ابتداي اين فصل مطرح نبود. متاسفانه بعضي از رسانه ها حرف ها را طور ديگري مي نويسند.
کار کردن با توني چطور است؟
او مربي با شخصيتي است و اميدوارم روزهاي خوبي در کنار هم داشته باشيم.
راستي دوست داري سال آينده هم در تراکتور بماني؟
هنوز هيچ چيز مشخص نيست و هيچ انساني از فردايش خبر ندارد.

برچسب ها: تراکتور
:
:
:
آخرین اخبار