تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۱۸۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کميته انضباطي تکليف هادي نوروزي را مشخص مي‌کند
"سعيد شيريني" گفت مهاجم خاطي تيم فوتبال پرسپوليس بايد در جلسه کميته انضباطي اين باشگاه شرکت کند.

 سعيد شيريني پس از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس - مس کرمان در خصوص اينکه چرا در آخرين لحظه هادي نوروزي از فهرست نفرات پرسپوليس کنار گذشته شد، گفت: امروز جلسه فني برگزار شد و گل محمدي تصميم گرفت اين بازيکن را از ليست گنار بگذارد.

وي با بيان اينکه کنار گذاشتن نوروزي صددرصد دليل خاصي داشته، افزود: قرار است در جلسه کميته انضباطي در خصوص اين بازيکن تصميم‌گيري شود.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص غيبتش در تمرينات اين روزهاي پرسپوليس اظهار داشت: بايد کارهاي آخر سال بازيکنان را انجام مي‌دادم و هيچ مشکلي وجود نداشت و روز قبل از بازي در تمرينات شرکت و در اردوي تيم هم حضور داشتم.

وي در خصوص تشويق خودجوش طرفداران اظهار داشت: شما از اين موضوع ناراحت هستيد؟ تماشاگران امروز همه را تشويق کردند، حتي انصاريفرد را. هواداران امروز واقعا سنگ تمام گذاشتند. من بارها گفته‌ام خدمتگزار تيم هستم و به اين مسائل نيازي ندارم.

شيريني در خصوص خداحافظي مهدي مهدوي کيا از فوتبال اظهار داشت: مهدوي کيا بازيکن بزرگي بوده و هست و خواهد بود. او انسان بزرگ و دوست داشتني‌اي است و همان طور که آقاي رويانيان اعلام کرد اجازه نمي‌دهيم قبل از پايان فصل خداحافظي کند و دوست داريم در بهترين شرايط از فوتبال خداحافظي کند.

وي اضافه کرد: خداحافظي مهدوي کيا از تيم به منزله خداحافظي از باشگاه نيست و او براي همه عزيز و محترم است و در آينده در خصوص همکاري با باشگاه با او بيشتر صحبت خواهيم کرد.

شيريني در پايان با بيان اينکه مهدوي کيا يکي از بااخلاق ترين و بهترين بازيکناني است که او ديده، افزود: بحث دلخوري مطرح نبود . او کمرش مشکل پيدا کرده بود اما در صحبت‌هايش گفته اگر پرسپوليس فيناليست شود در آن بازي به ميدان خواهد رفت. من از صميم قلب آرزو مي‌کنم پرسپوليس قهرمان جام حذفي شود و مهدي با قهرماني در اين جام مهم با پرسپوليس خداحافظي کند.

:
:
:
آخرین اخبار